ZAMJENA ANALOGNOG SUSTAVA / RTL na postavljanju prvih superkamera na autocesti. Stiže ih više nego ima kilometara autoputa u RH

Radovi na postavljanju kamera u prvoj fazi projekta trajat će do početka srpnja, kada će se novim sustavom pokriti dionica od Ploča do Dugopolja.

24.5.2022.
19:30
VOYO logo

Oprez na autocestama jer zastarjeli analogni sustav kamera nadzora prometa zamjenjuje se novim. Ne samo da će nadzirati brzinu, već će moći brže i sigurnije detektirati potencijalno opasne situacije poput vožnje u suprotnom smjeru.

Stiže ih više nego ima kilometara autoputa u Hrvatskoj, a postavljanje prvih superkamera uhvatila je naša ekipa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dionica autoceste A1 kod čvora Ploče zatvorena je za sav promet, a tako će biti i iduća četiri dana. Toliko je vremena potrebno da bi se stare analogne kamere zamijenile novima, digitalnim.

Davor Bićanić, glavni inženjer u sektoru prometa HAC tvrdi: "Nova digitalna oprema bit će ugrađena na svim dionicama autoceste u nadležnosti Hrvatskih autocesta. To između ostalog znači da ćemo 1727 analognih kamera zamijeniti novim digitalnim kamerama te će se uvesti potpuno novi prometno-informacijski sustav".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
DIONICA BILA ZATVORENA /

HAC se obratio oko nereda navijača: 'Osuđujemo nasilje i izražavamo žaljenje zbog otežanog putovanja'

Image
DIONICA BILA ZATVORENA /

HAC se obratio oko nereda navijača: 'Osuđujemo nasilje i izražavamo žaljenje zbog otežanog putovanja'

Novim kamerama, novim digitalnim kamerama u HAC-u ističu da će zamijeniti zastarjeli analogni sustav. Osim što će moći bolje i preciznije detektirati potencijalno opasne situacije, služit će i za nadzor brzine. Sigurnost vozača, ističu u HAC-u najvažnija je.

"Cilj nam je povećanje odnosno zadržavanje visoke sigurnosti na autocestama u Republici Hrvatskoj", navodi Bićanić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radovi na postavljanju kamera u prvoj fazi projekta trajat će do početka srpnja, kada će se novim sustavom pokriti dionica od Ploča do Dugopolja. "Nakon toga, za vrijeme turističke sezone, radovi će stati i s radovima bi nakon toga krenuli u rujnu, nakon završetka turističke sezone te planiramo do kraja ove godine završiti u potpunosti sa radovima", zaključuje Bićanić.

Zahtjevan i skup projekt, vrijedan više od 100 milijuna kuna, Hrvatska provodi u suradnji sa susjednim zemljama Italijom, Slovenijom, Mađarskom i Austrijom, koje su zajednički aplicirale za novac Europske unije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo