Prvi besplatni nacionalni specijalizirani televizijski kanal za
djecu, mladež i obitelj slavi mjesec dana emitiranja! S
ostvarenih prosječnih 3,51% udjela u gledanosti u ciljnoj skupini
18-49 godina u cijelom danu, RTL Kockica
postala je sedmi najgledaniji kanal u Hrvatskoj!
RTL
Kockica slavi prvih mjesec dana emitiranja uz
odlične rezultate! Kao novi, specijalizirani televizijski kanal
za djecu, mlade i obitelji svojim je zanimljivim,
zabavno-edukativnim programom zaintrigirao publiku već prvog dana
emitiranja, 11. siječnja 2014., ostvarivši 2,2% udjela u
gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina. Kako je vrijeme
odmicalo, popularnost RTL Kockice među gledateljima je rasla.
Prema podacima gledanosti prvih mjesec dana emitiranja, prosječan
udio u gledanosti cijelog dana porastao je na 3,5% u ciljnoj
skupini 18-49 godina. U prosjeku 15,8% djece u dobi između 4-14
godina, odnosno 18,8% u dobi između 4-9 godina, svakodnevno je uz
RTL Kockicu. Među djecom u dobi 4-14 godina najpopularniji su
jutarnji formati poput 'Najljepše bajke svijeta' s prosječnih
30,7% udjela u gledanosti, 'Idemo u Zoo' voditelja Ivana Kralja s
prosječnih 33,4% udjela u gledanosti te 'Mali znanstvenici' koje
vode Anja Đurinović i Davor Balažin, s prosječnih 21,3% udjela u
gledanosti. Serija za mlade 'Kuća boga Anubisa' apsolutni je hit
među mlađom generacijom gledatelja (10-14 godina) s prosječnim
udjelom u gledanosti od 23,5%, dok oni najmlađi (4-9 godina)
uživaju u jutarnjim crtićima poput 'Musti' (udio u gledanosti od
31,9%)i 'Braća Koale' (38,1%), te rado vježbaju uz 'PBS junior:
Malu sportsku akademiju' (32,3%).
Da je RTL
Kockica postala vrlo omiljena među djecom i mladima,
dokazuje stotine pisama i crteža koji u redakciju
svakodnevno pristižu poštom ili putem Facebook stranice, a koja
već sada ima preko 8.350 lajkova.
Jer RTL Kockica je 'baš fora'!