LJETNA ŠAKA U OKO /

Radnici upropaštenih firmi glume u novom spotu Hladnog piva

Spot je sniman na stvarnim lokacijama propalih tvornica Gredelj, Dioki i Kamensko

7.7.2015.
17:25
VOYO logo

U vrijeme kada iz svih medija izviru ležerniji sadržaji, a radijski eter prepun je ljetnog zvuka i light tema, Hladno pivo, mimo svih pravila igre, za novi singl s albuma „Dani zatvorenih vrata“ izabralo je pjesmu poprilično teške tematike.

"Živo me zanima kako će 'Firma' proći pored 'ultralightljetnih' pjesama koje se obično plasiraju u eter kad malo zatopli. Bit će to jedna lijepa ljetna šaka u oko", komentirao je Mile Kekin pomalo neuobičajen potez u glazbenom svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svirajući uzduž i poprijeko lijepe naše regije, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti, pa se tako dogodila pjesma 'Firma' koja taj fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, kratki podsjetnik za one malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da ne padaju olako i bez ispaljenog metka na stare fore novog početka", objasnio je.

„U spotu, čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev, nema profesionalnih glumaca već glume ili, bolje rečeno sudjeluju, bivši radnici Gredelja, Diokija i Kamenskog kojima ovim putem želimo zahvaliti na angažmanu i profesionalnom pristupu, ali i na iskrenoj želji da nam ispričaju svoju stranu priče. Vidljiva je i emocionalno vrlo upečatljiva njihova želja da se ne zaboravi što se dogodilo, ali i što se i dalje događa s nekadašnjim gigantima, koji, po riječima radnika, nisu propali zbog konkurencije niti tehnološke zaostalosti već isključivo zbog krađe i želje kriminalaca u odijelima da se napravi mjesta za obitelji dvjesta. Hvala radnicima Gredelja, Diokija i Kamenskog što su nam pomogli napraviti spot kojim se svi skupa možemo ponositi", poručuju iz Hladnog piva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislim da ljude treba tu i tamo podsjetiti na sve te silne domoljube koje su u formativnim godinama Lijepe naše bili najbliži sisi a čija će djeca uživati u tome, bez da će ikad morat prstom mrdnuti. Mi o takvim stvarima samo pjevamo, što je očito puno lakše nego pisati o tome u novinama i ostajati zbog toga bez posla. Nama barem nitko ne može dati otkaz", zaključuje Mile priču o "Firmi".

Spot je sniman na stvarnim lokacijama propalih tvornica Gredelj, Dioki i Kamensko.

"Bog, domovina, nacija – svi na pod, ovo je privatizacija" pjevat će se i na koncertima koje Hladno pivo organizira u vlastitoj produkciji pod nazivom 2Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi na redu je onaj u Puli 4. kolovoza , zatim slijedi Split 12. rujna, dok se kulminacija očekuje na zagrebačkoj Šalati tjedan dana kasnije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo