U vrijeme kada iz svih medija izviru ležerniji sadržaji, a radijski eter prepun je ljetnog zvuka i light tema, Hladno pivo, mimo svih pravila igre, za novi singl s albuma „Dani zatvorenih vrata“ izabralo je pjesmu poprilično teške tematike.
"Živo me zanima kako će 'Firma' proći pored 'ultralightljetnih' pjesama koje se obično plasiraju u eter kad malo zatopli. Bit će to jedna lijepa ljetna šaka u oko", komentirao je Mile Kekin pomalo neuobičajen potez u glazbenom svijetu.
"Svirajući uzduž i poprijeko lijepe naše regije, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti, pa se tako dogodila pjesma 'Firma' koja taj fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, kratki podsjetnik za one malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da ne padaju olako i bez ispaljenog metka na stare fore novog početka", objasnio je.
„U spotu, čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev, nema profesionalnih glumaca već glume ili, bolje rečeno sudjeluju, bivši radnici Gredelja, Diokija i Kamenskog kojima ovim putem želimo zahvaliti na angažmanu i profesionalnom pristupu, ali i na iskrenoj želji da nam ispričaju svoju stranu priče. Vidljiva je i emocionalno vrlo upečatljiva njihova želja da se ne zaboravi što se dogodilo, ali i što se i dalje događa s nekadašnjim gigantima, koji, po riječima radnika, nisu propali zbog konkurencije niti tehnološke zaostalosti već isključivo zbog krađe i želje kriminalaca u odijelima da se napravi mjesta za obitelji dvjesta. Hvala radnicima Gredelja, Diokija i Kamenskog što su nam pomogli napraviti spot kojim se svi skupa možemo ponositi", poručuju iz Hladnog piva.
"Mislim da ljude treba tu i tamo podsjetiti na sve te silne domoljube koje su u formativnim godinama Lijepe naše bili najbliži sisi a čija će djeca uživati u tome, bez da će ikad morat prstom mrdnuti. Mi o takvim stvarima samo pjevamo, što je očito puno lakše nego pisati o tome u novinama i ostajati zbog toga bez posla. Nama barem nitko ne može dati otkaz", zaključuje Mile priču o "Firmi".
Spot je sniman na stvarnim lokacijama propalih tvornica Gredelj, Dioki i Kamensko.
"Bog, domovina, nacija – svi na pod, ovo je privatizacija" pjevat će se i na koncertima koje Hladno pivo organizira u vlastitoj produkciji pod nazivom 2Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata".
Prvi na redu je onaj u Puli 4. kolovoza , zatim slijedi Split 12. rujna, dok se kulminacija očekuje na zagrebačkoj Šalati tjedan dana kasnije.