Naime, kako su odlučili 10 dana godišnjeg odmora provesti u velikom hotelskom kompleksu bez puno interesa za vanjske izlete, cijeli su aranžman gradili na odabiru hotela u kojemu su htjeli boraviti.
''Htjeli smo točno određeni hotel, koji nam položajem, sadržajem i pristupom plaži najbolje odgovara. U njemu smo, osim toga, već bili prije tri godine i željeli smo ponovno ondje biti smješteni. Vođeni tom idejom, kao posrednika pri putovanju izabrali smo agenciju koja je nudila aranžmane koji uključuju baš taj hotel i sve rezervirali na vrijeme.
U rezerviranom hotelu nije bilo mjesta
No, kada smo stigli u Tursku, u željeni hotel, obavijestili su nas kako u njemu nema mjesta i da će nas smjestiti u neki drugi, što smo odbili. No, kako imamo dijete, na kraju smo morali popustiti. Dijete je željelo ići ručati i kupati se pa smo popustili, jer nam je obećano da je to samo jedno noćenje. Kad smo stigli u drugi hotel, shvatili smo da je tako daleko od mora da su nas do njega vozili kombijem bez klime!
Na moje inzistiranje, drugog su dana ipak za nas pronašli mjesto u hotelu, ali tek oko 14 sati. Dok su nas vratili u hotel i dok smo se smjestili i raspakirali, propao nam je još jedan dan. Srećom, ovaj smo put uplatili 10-dnevni aranžman, a ne 7-dnevni. Malo je reći da smo nezadovoljni'', ispričala je ogorčena Osječanka za Glas Slavonije.
Naime, ona je samo jedna od brojnih sugrađana koji, kako se ljeto bliži kraju, dolaze u osječko Savjetovalište za zaštitu potrošača “Potrošački forum” izraziti nezadovoljstvo zbog usluge u turizmu.
Imate li negativnih iskustava sa smještajem, cijenama kod ugostitelja, prometom? Želite li nekoga pohvaliti, podijeliti svoje iskustvo? Pišite nam na vijesti@portal.net.hr.
http://www.glas-slavonije.hr/244397/3/U-Turskoj-su-nas-selili-iz-hotela-u-hotel-i-do-plaze-nas-vozili-kombijem