ZET-ova autobusna linija 268 Zagreb - Velika Gorica slovi kao paklena linija gradskog prijevoznika. Na njene vozače putnici se nerijetko žale, a posljednji incident podigao je pravu buru. Naime, zaposlenik ZET-a, kako smo prenijeli, jednog je putnika napao letvom.
"Najoštrije osuđujemo bilo kakva odstupanja naših djelatnika od profesionalnih normi, etičkih ili socijalnih načela. Odmah smo pokrenuli interni postupak utvrđivanja svih okolnosti te prije njegova dovršetka ne možemo prejudicirati krivnju", poručili su iz ZET-a. Međutim, dok oni utvrđuju krivnju, sve ljući građani javljali su se u redakciju Večernjeg lista opisujući kako izgleda putovanje spornom linijom. Među ostalim navodi se kako u autobusu ne radi klima, po putnicima kaplje ulje, a vozači su bezobrazni i agresivni.
"Autobusi u smjeru Velike Gorice redovito preskaču jedan, dva ili čak tri termina u voznom redu. Čeka ih se i po sat vremena, a najgore je što ih onda dođe nekoliko odjednom", tvrdi jedna putnica navodeći kako se vozni red krši otkad je uvedena cijena karte od četiri kune.
"Možda je to cilj ZET-a, da putnici čekaju toliko da im istekne karta od 30 minuta", zaključuje.
"Treba priznati da na nekim linijama sve funkcionira i da ima pristojnih vozača koji pomažu putnicima, recimo majkama s djecom kada treba unijeti kolica, ali činjenica je da je ova linija uistinu katastrofa", zaključio je pak putnik koji se svaki dan vozi na toj relaciji.
Inače, riječ je o autobusnoj liniji na kojoj se dogodilo i ubojstvo u proljeće ove godine.