Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
IZ SINDIKATA NEZADOVOLJNI /

Prvi rabljeni tramvaj iz Njemačke stigao u Zagreb. Star je 27 godina i nema klimu: 'Zagreb i putnici su oštećeni'

Sindikat Zagrebačkog holdinga ZET-a: 'Kada pogledate kako taj tramvaj izgleda izvana, kakav je putnički prostor i vozački prostor, opet svi skupa možemo vidjeti koliko su grad Zagreb i putnici gradskog javnog prijevoza zakinuti i oštećeni, kada gledamo urednost, kvalitetu, održavanje tramvaja'

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Stigao je prvi od 11 rabljenih tramvaja koje je grad kupio od njemačkog grada Augsburga, piše Večernji list. Vozila su stara od 15 do 20 godina, nisu u vrhunskom stanju te nisu opremljeni klima uređajima i rashladnim sustavom.

Prvi tramvaj koji je stigao star je čak 27 godina, a iz Grada su poručili kako će ga urediti za vožnju. Za to je potrebno nekoliko tjedana, odnosno otprilike do mjesec dana jer je potrebno i da servisno, tehničko i prometno osoblje prođu obuku za upravljanje tim modelom tramvaja.

"To su niskopodni tramvaji, kompatibilni s infrastrukturom ZET-a, prosječne starosti između 15 i 20 godina, a kupit ćemo ih otprilike za iznos jednog novog tramvaja", rekao je o akviziciji iz Njemačke prije par mjeseci zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević.

"Zbog činjenice da zagrebačkim ulicama svakodnevno prometuju tramvaji stari gotovo 50 godina, čije je održavanje, kao i nabava rezervnih dijelova, iznimno zahtjevna, Grad Zagreb, koji sada osigurava velike investicije u kupnju novih tramvaja, istovremeno ulaže i u nabavu rabljenih tramvaja", rekli su iz Gradske uprave uoči raspisivanja natječaja za kupnju rabljenih tramvaja.

S ovim dogovorima nije zadovoljan Sindikat radnika ZET-a jer ističu kako se u drugim gradovima u promet uvode tramvaji na vodik, gorivo budućnosti, a Zagreb u promet uvodi "staro željezo".

"Kada pogledate kako taj tramvaj izgleda izvana, kakav je putnički prostor i vozački prostor, opet svi skupa možemo vidjeti koliko su grad Zagreb i putnici gradskog javnog prijevozazakinuti i oštećeni, kada gledamo urednost, kvalitetu, održavanje tramvaja.", objavio je Sindikat Zagrebačkog holdinga ZET-a na svom Facebook profilu.

Iz Sindikata smatraju kako grad Zagreb zaslužuje tramvaje kvalitete Stadlera, Siemensa ili Škode jer bi radnicima ZET-a bilo lakše servisirati ih. Sva ostala rješenja za njih su, pišu, promašena, privremena i nepouzdana.

POGLEDAJTE VIDEO: Skandal i nasilje u tramvaju broj 5. Snimka ZET-ovke koja je ošamarila mladića šokirala javnost

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike