Stigao je prvi od 11 rabljenih tramvaja koje je grad kupio od njemačkog grada Augsburga, piše Večernji list. Vozila su stara od 15 do 20 godina, nisu u vrhunskom stanju te nisu opremljeni klima uređajima i rashladnim sustavom.
Prvi tramvaj koji je stigao star je čak 27 godina, a iz Grada su poručili kako će ga urediti za vožnju. Za to je potrebno nekoliko tjedana, odnosno otprilike do mjesec dana jer je potrebno i da servisno, tehničko i prometno osoblje prođu obuku za upravljanje tim modelom tramvaja.
"To su niskopodni tramvaji, kompatibilni s infrastrukturom ZET-a, prosječne starosti između 15 i 20 godina, a kupit ćemo ih otprilike za iznos jednog novog tramvaja", rekao je o akviziciji iz Njemačke prije par mjeseci zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević.
"Zbog činjenice da zagrebačkim ulicama svakodnevno prometuju tramvaji stari gotovo 50 godina, čije je održavanje, kao i nabava rezervnih dijelova, iznimno zahtjevna, Grad Zagreb, koji sada osigurava velike investicije u kupnju novih tramvaja, istovremeno ulaže i u nabavu rabljenih tramvaja", rekli su iz Gradske uprave uoči raspisivanja natječaja za kupnju rabljenih tramvaja.
S ovim dogovorima nije zadovoljan Sindikat radnika ZET-a jer ističu kako se u drugim gradovima u promet uvode tramvaji na vodik, gorivo budućnosti, a Zagreb u promet uvodi "staro željezo".
"Kada pogledate kako taj tramvaj izgleda izvana, kakav je putnički prostor i vozački prostor, opet svi skupa možemo vidjeti koliko su grad Zagreb i putnici gradskog javnog prijevoza
zakinuti i oštećeni, kada gledamo urednost, kvalitetu, održavanje tramvaja.", objavio je Sindikat Zagrebačkog holdinga ZET-a na svom Facebook profilu.
Iz Sindikata smatraju kako grad Zagreb zaslužuje tramvaje kvalitete Stadlera, Siemensa ili Škode jer bi radnicima ZET-a bilo lakše servisirati ih. Sva ostala rješenja za njih su, pišu, promašena, privremena i nepouzdana.
POGLEDAJTE VIDEO: Skandal i nasilje u tramvaju broj 5. Snimka ZET-ovke koja je ošamarila mladića šokirala javnost