Prvo će napraviti dodatni kolni trak, proširiti parkiralište uz plac, a onda od Ulice Florijana Andrašeca do Trešnjevačkog trga “potegnuti” prugu što bi u tom slučaju bili biti prvi metri pruge nakon 2000. godine, kad je ona stigla do Prečkog, no zasad Grad Zagreb tek traži tvrtku koja će napraviti glavni i izvedbeni projekt za rekonstrukciju Vukovarske na spomenutom dijelu.
Riječ je o nekih petstotinjak metara ceste. Ideja je, govore u
gradskoj upravi, već napravljena, a sad se moraju riješiti papiri
vrijedni oko 300.000 kuna, kako bi se dobila građevinska dozvola
za radove, piše
Večernji list. Oni će se odvijati u tri faze pa će se
tako u prvoj sagraditi dodatni kolni trak s južne strane Ulice
grada Vukovara. Tamo će se smjestiti i novi južni nogostup te
biciklistička staza, a izmjestit će se i dio instalacija
komunalne infrastrukture. Nakon toga na red dolazi parkiralište
kod Trešnjevačkog placa, koje će se proširiti za 35 parkirališnih
mjesta. Treća je, pak, faza gradnja novog vodovoda.
U konačnici to podrazumijeva rekonstrukciju prometnice tako da se
formira njezin puni profil s tramvajskom prugom u sredini
koridora u skladu sa zagrebačkim Generalnim urbanističkim planom,
govore u Gradu, u kojem od onih koji će osmisliti projekt
realizacije ove ideje traže da dostave građevinski i
elektrotehnički projekt, ali i prometni elaborat te plan za
privremenu prometnu regulaciju koja će vrijediti za vrijeme
radova. Uskladit će se i semafori na potezu Andrašecova –
Trešnjevački trg, a zašto se tramvajska pruga planira samo do
Andrašecove, a ne, kako bi bilo logično, skroz do Savske da se
može spojiti na postojeću, objasnili su u Gradskom uredu za
promet.
Ovaj je projekt konkretno vezan uz projekt rekonstrukcije
križanja Savske i Vukovarske, ali i produženja Šarengradske.
Točnije, uz gradnju podvožnjaka istok-zapad na križanju Savske i
Vukovarske te punog profila Šarengradske, kojim bi se povezao
Jadranski most s Ulicom Florijana Andrašeca. Kad se ostvare ta
dva preduvjeta, onda se mogu planirati i tračnice od Savske do
Trešnjevačkog trga – pojasnili su u Uredu za promet, u kojem
vremenski okvir za “stvaranje preduvjeta” nisu mogli dati.