NOVI STARI PLANOVI /

Prvi put nakon 2000. godine: Zagreb bi mogao dobiti novu dionicu pruge

Image
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Samo o produžetku Šarengradske govori se već gotovo 20 godina

16.9.2019.
10:18
Borna Filic/PIXSELL
VOYO logo

Prvo će napraviti dodatni kolni trak, proširiti parkiralište uz plac, a onda od Ulice Florijana Andrašeca do Trešnjevačkog trga “potegnuti” prugu što bi u tom slučaju bili biti prvi metri pruge nakon 2000. godine, kad je ona stigla do Prečkog, no zasad Grad Zagreb tek traži tvrtku koja će napraviti glavni i izvedbeni projekt za rekonstrukciju Vukovarske na spomenutom dijelu.

Riječ je o nekih petstotinjak metara ceste. Ideja je, govore u gradskoj upravi, već napravljena, a sad se moraju riješiti papiri vrijedni oko 300.000 kuna, kako bi se dobila građevinska dozvola za radove, piše Večernji list. Oni će se odvijati u tri faze pa će se tako u prvoj sagraditi dodatni kolni trak s južne strane Ulice grada Vukovara. Tamo će se smjestiti i novi južni nogostup te biciklistička staza, a izmjestit će se i dio instalacija komunalne infrastrukture. Nakon toga na red dolazi parkiralište kod Trešnjevačkog placa, koje će se proširiti za 35 parkirališnih mjesta. Treća je, pak, faza gradnja novog vodovoda.

U konačnici to podrazumijeva rekonstrukciju prometnice tako da se formira njezin puni profil s tramvajskom prugom u sredini koridora u skladu sa zagrebačkim Generalnim urbanističkim planom, govore u Gradu, u kojem od onih koji će osmisliti projekt realizacije ove ideje traže da dostave građevinski i elektrotehnički projekt, ali i prometni elaborat te plan za privremenu prometnu regulaciju koja će vrijediti za vrijeme radova. Uskladit će se i semafori na potezu Andrašecova – Trešnjevački trg, a zašto se tramvajska pruga planira samo do Andrašecove, a ne, kako bi bilo logično, skroz do Savske da se može spojiti na postojeću, objasnili su u Gradskom uredu za promet.

Ovaj je projekt konkretno vezan uz projekt rekonstrukcije križanja Savske i Vukovarske, ali i produženja Šarengradske. Točnije, uz gradnju podvožnjaka istok-zapad na križanju Savske i Vukovarske te punog profila Šarengradske, kojim bi se povezao Jadranski most s Ulicom Florijana Andrašeca. Kad se ostvare ta dva preduvjeta, onda se mogu planirati i tračnice od Savske do Trešnjevačkog trga – pojasnili su u Uredu za promet, u kojem vremenski okvir za “stvaranje preduvjeta” nisu mogli dati. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo