"To još jednom, sada dramatično, pokazuje da je u pravosuđu primarni zloćudni tumor svih problema u prometu, a sve ostale teške nepravilnosti tek su metastaze", tvrdi Marušić ističući kako je u cijelom slučaju vidljiva nepravda i nevjerodostojnost s obzirom na Horvatinčićeve izjave iz 2011. Uz to, dodaje, kosi se s bitnim elementima prometne sigurnosti. Smatra kako sutkinju koja je Horvatinčića oslobodila krivnje treba doživotno isključiti iz pravosuđa.
Bez amnestije
"Nije ključni problem ni u tome što su kinematika i dinamika sudara u suprotnosti s logikom kojom se rukovodila sutkinja Šupe. Nažalost i vještaci.
Gliser, naime, za razliku od automobila, nema upravljački trapez ni prilagođenu geometriju kotača (kutove usmjerenosti i zatura), koji osiguravaju da i puštanjem volana auto drži pravac. A kontakt s podlogom nije trenjem, nego hidrodinamički, pa puštanjem upravljača (kormila) iz ruku gliser teško zadržava pravac, čak i na mirnom moru.
Ako je Horvatinčić upravljao gliserom, a nije blokirao upravljač (kormilo) u središnjem položaju i snagu motora u području visoke snage, odnosno glisirao na "autopilotu" kako su mnogi utemeljeno pretpostavljali, pri 'kratkotrajnom gubitku svijesti' gliser bi se ponašao bitno drukčije nego što se, po izjavama svjedoka i vještačenju, dogodilo", pojašnjava Marušić dodajući da taman da se i dogodilo ono što je posljednje izjavio Horvatinčić, ne bi ga amnestiralo zbog velike neodgovornosti.
S narušenim zdravljem u gliser
"Kako itko narušena zdravlja, a padanje u nesvijest to implicira (samo jedan takav slučaj kandidatu za pilota onemogućava dobivanje letačke dozvole), smije otpustiti brutalnu snagu pogonskih motora i velikom brzinom zaglisirati akvatorijem, u kojem se mogu očekivati brodice, jedrilice, surferi, čak i neodgovorni plivači?!", pita se Marušić ističući kako je riječ o pravosudnom presedanu.
"Što ako se, istom logikom, oni koji protutnje kroz crveno svjetlo na semaforu i usmrte nekoliko djece ubuduće počnu izvlačiti da su to napravili zbog stanja tzv. sinkope, odnosno kratkotrajnom stanju bez svijesti? I što ako ih drugi suci, logikom sutkinje Šupe, počnu zbog toga oslobađati krivnje? Koliko bi to osokolilo najteže prometne prijestupnike i recidiviste, produljilo crni niz, izazvalo kaos i zebnju svih vozača koji poštuju propise, otežalo djelovanje prometne policije…", strahuje Marušić te dodaje kako su se pravosuđe, a i Hrvatska zbog ove presude osramotili, a da sutkinju treba doživotno isključiti iz sustava u kojem radi.