PROIZVOĐAČ KUĆANSKIH APARATA UPOZORAVA HRVATE: /

'Hitno provjerite serijski broj, prijeti vam opasnost od eksplozije'

Image
16.10.2016.
8:00
VOYO logo

Upozoravaju da se radi o potencijalno opasnom proizvodu. Kako piše Slobodna Dalmacija, zbog mogućeg oštećenja plinskog spojnog priključka koji je, po svemu sudeći, uočen na aparatima iz te serije. U određenim okolnostima, kažu, iz njih može doći do curenja plina, pa i eksplozije, ali u iznimno rijetkim slučajevima.

Nude besplatnu zamjenu spojnog priključka

Kupcima samostojećih plinskih štednjaka iz Boscha poručuju da obrate pažnju na broj modela i broj šarže, pa ako im na uređaju piše NGU2155DN i 8912 (broj šarže), neka se odmah jave na broj servisne dežurne linije 01 5520 888.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U tom slučaju, Bosch nudi potrošačima dolazak ovlaštenog servisnog inženjera na kućnu adresu i besplatnu zamjenu spojnog priključka. Usto se kupcima koji uoče spomenutu grešku na svome uređaju sugerira da zatvore dovod plina na kućanski uređaj i ne upotrebljavaju ga do dolaska servisera.

Image
DJECA ZADOBILA OZLJEDE NA VRATU: /

IKEA povlači s tržišta opasan proizvod

Image
DJECA ZADOBILA OZLJEDE NA VRATU: /

IKEA povlači s tržišta opasan proizvod

U Hrvatskoj nije bilo prijavljenih slučajeva

"Bosch je pokrenuo preventivnu akciju, a prije njezina organiziranja u Hrvatskoj nije bilo prijavljenih slučajeva. Tijekom opsežnog praćenja proizvoda identificirali smo ograničeni broj uređaja kod kojih bi moglo postojati oštećenje plinskog spojnog priključka. S obzirom na to da proizvodimo vrlo kvalitetne kućanske uređaje, predani smo postizanju najviših standarda u pogledu sigurnosti, kvalitete, stručnosti i pouzdanosti. Sigurnost i zadovoljstvo naših kupaca naš su glavni prioritet, zbog čega smo odlučni učiniti sve što je u našoj mogućnosti kako bismo u potpunosti i trajno uklonili navedeni problem", kažu u tvrtki Bosch Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ono što smatram pohvalnim u ovom slučaju s Boschom jest taj što ništa nisu skrivali, već su odmah alarmirali potrošače, čak i po cijenu manjka u blagajni. S druge strane, da to nisu učinili, mogli bi očekivati tužbe koje bi ih definitivno više koštale od ovog poteza. Čak ne smatram da im je ovo negativna reklama jer oni su ovim upozorenjem pokazali brigu za svoje kupce, što se u zapadnom svijetu jako cijeni", kazao je za Slobodnu Dalmaciju Igor Vujović, predsjednik društva Potrošač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo