PROBLEMI OKO NOVOG ROTORA; Stručnjak se čudi zbog ograničenja brzine kroz tunele: /

'Nema logike. To nije dobro, a čak je i opasno!'

Image

Iako je navodno riječ tek o privremenoj mjeri koja je postavljena zbog radova koji će potrajati još nekoliko mjeseci, Goran Husinec, prometni stručnjak,

28.1.2020.
22:58
VOYO logo

Osim što su prvog radnog dana na novnom remetinečkom rotoru ostali zatečeni gužvama i kolonama koje su se stvarale, građani su ostali zatečeni i kada su shvatili da je prolaz kroz tunele ispod njega limitiran na svega 40 km/h, a dodatno je prašinu podigla činjenica da je na izlazu iz tunela policija postavila radare kako bi utvrdila poštuje li se propisano.

Image
PRVI RADNI DAN ZA ZAGREBAČKI ROTOR: /

Nije prošlo bez problema - vozači se žale: '300 milijuna kuna kasnije stojim u koloni'

Image
PRVI RADNI DAN ZA ZAGREBAČKI ROTOR: /

Nije prošlo bez problema - vozači se žale: '300 milijuna kuna kasnije stojim u koloni'

Iako je navodno riječ tek o privremenoj mjeri koja je postavljena zbog druge faze radova u kojoj će se uređivati pješačke i biciklističke staze te tramvajski promet, Goran Husinec, prometni stručnjak, ne vidi neku logičnu poveznicu između vožnje pod zemljom i radova koji se odvijaju iznad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

26.01.2020., Zagreb - Nakon vise od jedne godine radova otvoren je remetinecki rotor za sav cestovni promet. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL

"Nema baš pretjerane logike u tom obrazloženju jer promet tunelima nije ni u kakvom doticaju s onim što se događa iznad", kazao je Husinec za tportal i dodao da zadanih 40 km/h nikako nije dobro i da je to čak opasno. Drži da je takvo ograničenje nerealno, ali i da informacije koje je dobio govore da će se spomenuto ograničenje brzo ukinuti.

'Policija će skinuti ovu zabranu i prije nego radovi budu gotovi'

"'Ono je sada postavljeno i to treba poštovati. Prema informacijama koje sam dobio, policija će skinuti ovu zabranu i prije nego što radovi budu gotovi. Mislim da će tada ograničenje biti postavljeno na 60 kilometara na sat iako sam mišljenja da bi 70 bilo optimalno radi bolje i brže protočnosti vozila", smatra Husinec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto je ograničenje postavljeno na 40 km/h i tko je to uopće zatražio još nema odgovora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo