Osim što su prvog radnog dana na novnom remetinečkom rotoru ostali zatečeni gužvama i kolonama koje su se stvarale, građani su ostali zatečeni i kada su shvatili da je prolaz kroz tunele ispod njega limitiran na svega 40 km/h, a dodatno je prašinu podigla činjenica da je na izlazu iz tunela policija postavila radare kako bi utvrdila poštuje li se propisano.
Iako je navodno riječ tek o privremenoj mjeri koja je postavljena zbog druge faze radova u kojoj će se uređivati pješačke i biciklističke staze te tramvajski promet, Goran Husinec, prometni stručnjak, ne vidi neku logičnu poveznicu između vožnje pod zemljom i radova koji se odvijaju iznad.
26.01.2020., Zagreb - Nakon vise od jedne godine radova otvoren je remetinecki rotor za sav cestovni promet. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL
"Nema baš pretjerane logike u tom obrazloženju jer promet tunelima nije ni u kakvom doticaju s onim što se događa iznad", kazao je Husinec za tportal i dodao da zadanih 40 km/h nikako nije dobro i da je to čak opasno. Drži da je takvo ograničenje nerealno, ali i da informacije koje je dobio govore da će se spomenuto ograničenje brzo ukinuti.
'Policija će skinuti ovu zabranu i prije nego radovi budu gotovi'
"'Ono je sada postavljeno i to treba poštovati. Prema informacijama koje sam dobio, policija će skinuti ovu zabranu i prije nego što radovi budu gotovi. Mislim da će tada ograničenje biti postavljeno na 60 kilometara na sat iako sam mišljenja da bi 70 bilo optimalno radi bolje i brže protočnosti vozila", smatra Husinec.
Zašto je ograničenje postavljeno na 40 km/h i tko je to uopće zatražio još nema odgovora.