Niti mjesec dana nakon svečanog otvorenja novog putničkog terminala u splitskoj Zračnoj luci Resnik pojavili su se novi problemi. U početku terminal nije radio nekoliko dana nakon otvorenja, jer "osoblje nije stiglo prebaciti sve procese u novi dio terminala", da bi se sad pojavili i problemi s čistoćom.
'Prilaz i pločice su pljačka'
Jedan Splićanin javio se Slobodnoj Dalmaciji te im dostavio video na kojem se vidi prljavšina unutar Zračne luke. Na snimci se vide uprljane pločice te smeće razbacano po podu.
"Nijedan aerodrom u svijetu, uključujući one u Africi i Aziji, nema ovakav ulaz! Usporedite stari prilaz aerodromu gdje je u ovih 40-50 godina prošlo desetke milijuna putnika i ovaj novi, kojim nije prošlo ni 50-ak tisuća putnika. Dakle, ovaj prilaz i pločice su čista pljačka. Ulaz u aerodrom je čista pljačka. Pločice upijaju šporkicu bolje nego spužva", komentirao je higijensku situaciju na Resniku ogorčeni čitatelj.
Štrajkale im čistačice
Iako je za gradnju novog terminala potrošeno 450 milijuna kuna, čini se da bi samo na održavanje trebalo potrošiti još novca. Naime, netom prije otvorenja terminala splitski je aerodrom imao problema s čistoćom. Čistačice su tada odbile doći na posao, jer im tvrtka koju je uprava Zračne luke angažirala putem outsourcinga, nije isplatila plaće i doprinose.
Danas se pak, u Narodnim novinama pojavio natječaj u kojem traže pružatelja usluga ispomoći čišćenja zrakoplova i dijela objekta Zračne luke Split, a ukupna je vrijednost tog posla, koji će biti ugovoren putem javne nabave, 5,7 milijuna kuna.