Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
ima li utjecaja na birače? /

Prljavi rat plakatima: prebrojavaju se krvna zrnca, 'vade' grijesi iz prošlosti

Dva dana uoči izbora, na vrhuncu je i rat predizbornim plakatima. Od Velike Gorice do Osijeka na meti su SDP-ov Boris Lalovac i HDZ-ov Tomislav Karamarko. Išlo se ispod pojasa, pa čak i do prebrojavanja krvnih zrnaca. Što o tome kažu iz redova obiju koalicija, i može li im naštetetiti, doznajte u prilogu

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Dva plakata osvanula na Sisačkoj cesti pokraj Velike Gorice osvanuli su plakati koji prikazuju tobožnji izvadak iz matične knjige rođenih SDP-ovog Borisa Lalovca, gdje se pod nacionalnost navodi Jugoslaven. No da je prljava kampanja na štetu bliskog mu suradnika išla i korak dalje – ukazao je i šef SDP-a.

"Ljudi koji idu okolo kao jučer njemu u rodno selo njegovog oca, koji nije u Hrvatskoj, nego je u susjednoj državi, pa gledaju koji su mu geni i odakle su mu krvna zrnca", prepričao je predsjednik SDP-a Zoran Milanović.

Na plakatima u Osijeku kao negativac se ovaj put pojavio i Tomislav Karamarko s naslovnice dnevnog lista i navodnim citatom. Nepoznati autor podsjeća kako je današnji šef HDZ-a sudjelovao u uhićenju Ante Gotovine.   "Trudili smo se svo ovo vrijeme biti afirmativni.  S druge strane, nositelj negativne kampanje pune teških riječi pa i mržnje, nsitelj te kampanje je upravo predsjednik SDP-a Milanović", optuživao je Gordan Jandroković. (Foto: Davor Javorovic/PIXSELL)

Sadržaj kojim se Borisa Lalovca vrijeđa na nacionalnoj osnovi, što je protuzakonito, ne može biti dio kampanje - kaže komunikacijski stručnjak Krešimir Macan.   "To ne pripada u kampanju. To je prljava kampanja. To je sada stvar gdje treba reagirat etičko povjerenstvo pri DIP-u, ali oni uvijek reagiraju po prijavi. Dakle, netko treba prijavit, iako mislim da bi trebali bit proaktivni", komentirao je Krešimir Macan, izborni analitičar RTL-a.

Međutim, Macan smatra kako ova ista pravila ne vrijede i za plakat koji je osvanuo u Osijeku ako su navodna naslovnica i citat vjerodostojni. 

Božo Skoko kaže da u praksi se kod negativne kampanje često ostvari suprotno od nauma autora.    "Takav tip kampanje prvenstveno jača ugled nekog kandidata u njegovom biračkom tijelu, a ne, kao što se to smatra, da se poljulja sama njegova veličina ili imidž", istaknuo je Božo Skoko, izborni analitičar RTL-a.

Jer dva dana prije izbora – birači su ionako već odlučili.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike