Croatia Day u Šangaju /

Prirodne ljepote i srebrni iz Rusije mamac su za kineske turiste kojih je sve više

Prvi put u Šangaju Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica izlagali su zajedno hrvatske adute

8.11.2019.
15:45
VOYO logo

Svoje turističke i gospodarske adute naša zemlja ovih dana pokazuje na Dalekom istoku. Prvi put u Šangaju Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica izlažu zajedno na najvećem međunarodnom uvoznom sajmu u Kini.

Udarni dan na sajmu bio je Croatia Day gdje su se susrele hrvatske tvrtke s brojim kineskim partnerima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šangaj je najveći grad u Kini i najnaseljeniji na svijetu s 26 milijuna stanovnika. U luci udaljenoj gotovo 9000 kilometara od Hrvatske - Croatia day, i to na prostoru od gotovo 300.000 četvornih metara. Na međunarodnom sajmu, 150.000 poslovnjaka iz Kine i drugih zemalja kojima je Hrvatska na listi želja. 

"Želim posjetiti Hrvatsku. Nogometaši su jako poznati i mislim da je zrak u potpunosti drukčiji. Sve je svježe. Kajak i delfini", rekla je Huang Jie iz Šangaja. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kinezi su u Hrvatskoj česti gosti

Kinezi su česti gosti u našoj zemlji. Više od 450.000 njih posjetilo je ove godine Hrvatsku, što je rast od 24 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

"Vjerujem da će svi oni naši atributi zbog kojih Kinezi putuju u Hrvatsku, motivi dolaska poput nacionalnih parkova, prirodnih ljepota, enogastronomije, povijesne baštine biti pravi magnet za njihov dolazak u Hrvatsku", kazao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić.

A kinesko tržište po izvozu je drugo na svijetu te vodeće po potrošnji. Prema podacima Hrvatske gospodarske komore, lanjska razmjena Kine i Hrvatske bila je milijardu dolara, a ostvaren je i porast hrvatskog izvoza u Kinu od 25 posto

Jedan od popularnih izvoznih proizvoda je Muzej iluzija

"Za vrijeme sajma razmjena roba i usluga je iznosila 50,8 milijardi dolara. Vidite koliki je to potencijal. Svakako da je to također bilo mjesto gdje se hrvatski poduzetnici mogu i trebaju naći", rekao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A jedan od popularnih hrvatskih izvoznih proizvoda koji se predstavljao na sajmu, stigao je ovog ljeta u Šangaj, a to je Muzej Iluzija. Prvi je takav u Kini, a 16. na svijetu. 

"Prošle godine sam odlučio i otvorili smo Muzej iluzija u Šangaju. Reputacija mu je odlična", kazao je vlasnik licence muzeja Yu Cai.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A odlične su i brojke sa sajma. Očekuje se više od 200 milijuna Kineza koji bi 2020. putovali svijetom. Optimitizam raste, kao i hrvatski apetiti za njihovim većim dolaskom, ali i jačom poslovnom suradnjom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo