Spot poznatog kineskog ženskog benda je gotov. Nakon što su ga u kolovozu snimali u Hrvatskoj njihova managerica Jane Wang je oduševljena, pa je i ona, uz 130 kineskih tvrki, stigla na hrvatsko-kineski poslovni forum u Šangaju.
"Spot je pušten tek prije 18 dana i pogledalo ga je gotovo 200 milijuna ljudi i sada trazimo nove prilike za suradnju s Hrvatskom", kazala je Wang. Svoju priliku u Kini došlo je potražiti i 30-ak hrvatskih tvrtki, pa će se i dalmatinske delicije možda naći na kineskim policama.
Kina spremna na uvoz
A da je sada idealno vrijeme za proboj na kinesko tržište uvjerava premijer Andrej Plenković koji je gospodarskim forumom završio radni posjet Kini. "Ono što u ovom trenutku imamo je visoki stupanj dijaloga, otvorenost i simpatiju na najvišoj političkoj razini i predsjednika i premijera, ministara, čelnika", kazao je Plenković.
Drugo gospodarstvo svijeta otvorenost sada pokazuje gotovo svima: osim izvoza u čemu su svjetski prvaci, spremni su i na uvoz. Osim borbe za kineske investicije kreće i borba za kinesko tržište. U drugom gospodarstvu svijeta mjesta, u državi s preko milijardu i 300 milijuna stanovnika mjesta da se nametne ima, a ovdje u Šangaju do kraja tjedna traje prvi međunarodni uvozni sajam na kojem će se pokušati nametnuti i hrvatske tvrtke.
Istovremeno u Šangaju od lani Hrvatska gospodarska komora ima ured, koji od jučer djeli s turistickom zajednicom. Jer kineskih turista na našoj obali ima sve gotovo dvostruko više nego lani. A plan je da se taj trend nastavi. Da turisti iz Azije žele u Hrvatsku uvjerili smo se i u Šangaju.