PREDSJEDNIK NADZORNOG ODBORA RIJEČKOG BRODOGRADILIŠTA PISAO PLENKOVIĆU: /

'Odlučite o sudbini 3. maja!'

Image
Foto: Nel Pavletić / PIXSELL

'Naš cilj je dovršiti započete brodove i izbjeći stečaj, jer će najviše koristi od nastavka proizvodnje imati upravo 3.

24.7.2019.
13:50
Nel Pavletić / PIXSELL
VOYO logo

Predsjednik Nadzornog odbora riječkog brodogradilišta 3. maj Juraj Šoljić uputio je u srijedu pismo predsjedniku Vlade Andreju Plenkoviću sa zamolbom da na temelju svega što je u zadnja dva mjeseca napravljeno u 3. maju iskaže svoj stav i donese odluku u sudbini tog brodogradilišta.

"Naš cilj je dovršiti započete brodove i izbjeći stečaj, jer će najviše koristi od nastavka proizvodnje imati upravo 3. maj i Republika Hrvatska. Stoga Vas molim za žurno donošenje odluke, kako se ne bi stvarali dodatni troškovi", poručio je Šoljić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
PONOVO ODGOĐEN STEČAJ 3. MAJA: /

'U slučaju stečaja, svi smo gubitnici, pa i država'

Image
PONOVO ODGOĐEN STEČAJ 3. MAJA: /

'U slučaju stečaja, svi smo gubitnici, pa i država'

Ugovoreni drugi poslovi, osiguran dio likvidnosti

Naglasio je kako je zalaganjem direktora 3. maja Edija Kučana, uz pomoć ministarstava gospodarstva i pravosuđa te Hrvatske brodogradnje - Jadranbroda, napravljeno iznimno puno za spas riječkog brodogradilišta. Napomenuo je kako su skinute ovrhe s računa 3. maja s početnih 156 milijuna kuna na 76 milijuna kuna (u tom iznosu su plaće radnika, dugovanja prema državnom proračunu i HEP-u), da su dostavljeni detaljni izračuni svih troškova završetka brodova te da su obavljeni razgovori sa svim potencijalnim kupcima brodova, odnosno zainteresiranim brodovlasnicima koji su dostavili svoje ponude.

Dodao je kako je u zadnja dva mjeseca 3. maj ugovarao i dovršavao i druge poslove, čime je bio osiguran dio likvidnosti, odnosno isplate dijela plaća za prosinac prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šoljić je istaknuo da se novo stečajno ročište bliži, zakazano je za 1. kolovoza. "Molim Vas da na temelju svega što smo napravili u brodogradilištu u zadnja dva mjeseca donesete svoj stav. Ukoliko se odlučite za nastavak proizvodnje, spremni smo započeti odmah, pogotovo na izgradnji broda za prijevoz kamiona i automobila, za kojeg materijala ima, ali se, s obzirom da niti jedan ugovor nije važeći, ne može krenuti u realizaciju", istaknuo je.

'Prođe li još vremena, troškovi će se povećavati'

Naveo je i kako bi za samoiskrcavajući brod za rasuti teret trebalo početi ugovarati materijal, kako bi brod bio gotov do 31. kolovoza 2020., kako je tražio brodovlasnik.

Šoljić upozorava kako će se, prođe li još vremena, troškovi samo povećavati pa postoji mogućnost da pojedini vjerovnici ponovno stave ovrhe, pri čemu bi vrijeme isporuka gradnji moglo postati upitno, a onda bi i cijena koju nude brodovlasnici mogla biti posve posve drugačija.

"U slučaju da je Vaša odluka stečaj, treba napomenuti kako će do izvještajnog ročišta i utvrđivanja cijena za gradnju samoisrkcavajućeg i broda za prijevoz kemikalija i sirove nafte te za objavljivanje javnih dražbi za te gradnje proći sedam do osam mjeseci," naglasio je Šoljić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo