HDZ i SDP danas su krenuli u jaku marketinšku kampanju. Sve je više njihovh billboarda, a počelo je emitiranje televizijskih spotova.
PR stručnjaci i režiser secirali su izborne vizuale političara i političkih stranaka.
"Plakat Andreja Plenkovića, zapravo jedini plakat HDZ-a, je odličan. Zanatski odrađena fotografija, s tim da ima glavni problem s porukom koju šalje. Govori 'vjerodostojno', a ne govori 'vjerodostojan'. To nije isto značenje kao 'ja vjerodostajan'. Što je 'vjerodostojno'", pita se izborni analitičar RTL-a Krešimir Macan.
"Plakati Narodne koalicije su zapravo jako lijepi vizuali. Međutim, fotografiju je vrlo teško dešifrirati gdje je i što je. Uz lijepe vizuale dominira slogan 'Siguran smjer', kojeg je lijepo čuti, ali nam ne govori puno", analizirao je izborni analitičar RTL-a Božo Skoko plakate Narodne koalicije.
Krenulo se i s video spotovima, a kazališni redatelj i glumac Miran Kurspahić upravo se vratio iz Kine pa je spotove premijerno pogledao pred našom kamerom.
Pogledajte kako je naš stručni trojac secirao predizborne spotove i plakate u videu, u kojem ćete također otkriti koje je nacionalnosti Bandićev 'Japanac'!