Stoji to u tekstu objavljenom na platformi wordpress.com u kojem se anonimni aktivist u formi pisma osvrće na javnu podršku koju je putem videa Blanka Vlašić uputila inicijativi "U ime obitelji".
Može Blanka Vlašić, ističe autor, "slobodno imati kakvo god mišljenje želi o bilo kojoj temi, ali ipak mora paziti kome, kada i kako daje javnu podršku". Jer eto:
'Tvoji sponzori se prikazuju kao tolerantni'
"Tvoji sponzori su velike kompanije koje se trude prikazati u svjetlu društvene osviještenosti, tolerancije, potpore različitosti; velike kompanije u kojima rade i od kojih kupuju upravo ti pederi i lezbe, bipsići i ostali queerovci", piše autor koji smatra da je sada na tim kompanijama i šefovima njihovih marketinga da reagiraju na njezin nastup.
U tu svrhu autor je firmama Adidas, Podravka i Lidl uputio pisma u kojima traži da se te kompanije, koje se predstavljaju kao društveno osviještene, ograde od stava ove sportašice.
Također, pozvao je i sve one koji osjećaju istu potrebu, da preuzmu neke od ovih pisama, potpišu se i pošalju ih spomenutim tvrtkama na njihove e-mailove, Facebook stranice ili nekim drugim kanalom.
Homofobna inicijativa
Podsjetimo, Blanka Vlašić nedavno je snimila video u kojem je dala podršku inicijativi "U ime obitelji".
Radi se o homofobnoj inicijativi koja želi da se u Ustav unese odredba da je brak zajednica muškarca i žene, čime bi se onemogućilo da ljudi homoseksualne orijentacije imaju pravo stupiti u civilni brak. Na taj način homoseksualne osobe koje dugi niz godina žive zajedno ne bi imale prava na podjelu imovine, obiteljsku mirovinu, ili čak i posjetiti voljenu osobu u bolnici, odnosno bila bi im uskraćena prava koja imaju heteroseksualne osobe.