Pokazala je to proba s trajektom SIS, koji ima nisko leziste rampe, no ni veci trajekti kao sto su primjerice Juraj Dalmatinac, Mate Balota, Jadran i Sv. Krsevan nisu znatno drugaciji.
Nepredvidivi problem koji je otkriven neposredno pred otvaranje luke Gazenica za trajektni promet neminovno ce zahtjevati dodatne radove, sto znaci i dodatni trosak.
Sve upucuje na to da se nova luka u Gazenici projektirala za neka buduca vremena, za pristajanje kruzera i velikih brodova znatno vecih od onih koji prometuju u zadarskom akvatoriju i kojima raspolaze Jadrolinija.
Jos jedan u nizu apsurda
S tim se slaze i resorni ministar Sinisa Hajdas Doncic.
'Sto reci?! Ovo je jos jedan u nizu totalnih apsurda Hrvatske. Cijeli svoj mandat, ove dvije i pol godine, bavim se rjesavanjem megalomanskih, nefunkcionalnih i ekonomski samoubilackih projekata. Bavim se rjesavanjem grijeha proslosti koje su mi ostavili moji prethodnici u svim resorima koje ovo ministarstvo pokriva. Rijesili smo do sada brojne takve probleme, primjerice, u cestogradnji, pa cemo i ovaj u Gazenici. Izvedbom celicnih konstrukcija taj ce se problem otkloniti i tako omoguciti da trajekti mogu pristati, rekao je Zadarskom listu Sinisa Hajdas Doncic, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture, naglasavajuci kako do ovog problema zapravo nije smjelo ni doci. A doslo je, kaze, zbog nesposobnosti i nesmotrenosti onih koji su 2006. godine krenuli u projekt luke Gazenica.
U Luckoj upravi ocekuju da ce do sredine listopada sve biti uskladeno za pocetak funkcioniranja nove luke. http://www.zadarskilist.hr/clanci/11092014/pristaniste-u-gazenici-previsoko-za-jadrolinijine-trajekte