'LOŠA REKLAMA JAKO SE DALEKO ČUJE' /

Pohlepni domaćini mogli bi sve uništiti: 'Ima ljudi koji su zalutali u ovu profesiju'

Jadran vrvi turistima, u Ministarstvu turizma su zadovoljni, ali upozoravaju na one koji žele prijevarom zaraditi više

23.8.2021.
6:59
VOYO logo

Ovogodišnja turistička sezona nadmašila je sva očekivanja. Trenutno je u Hrvatskoj više od milijun gostiju, a već se vuku usporedbe s rekordnom 2019. godinom.

Image
UDARNI DANI /

Na Jadranu je preko milijun turista, a pristižu i dalje: Evo dokad bi sezona mogla produžiti

Image
UDARNI DANI /

Na Jadranu je preko milijun turista, a pristižu i dalje: Evo dokad bi sezona mogla produžiti

"Rezultati su na tragu očekivanja i jako su dobri. Ali nemojte zaboraviti, na proljeće smo najavljivali do 70 posto i vjerovali u dobre rezultate, a razlog tome je veliki napor Vlade koji je napravljen. Naravno najodgovornije je Ministarstvo turizma i sporta na čelu s ministricom, iznijeli su jako dobru pripremu. Cijelu zimu smo se pripremali da se postigne ovakav rezultat", pojasnio je tajnu uspjeha za RTL državni tajnik u Ministarstvu turizma, Tonči Glavina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promijenila se struktura gostiju

Istaknuo je kako Istra u kolovozu bilježi 97 posto prometa u usporedbi s pretprošlom godinom. Dalmacija je trenutno na 91 posto. No, osim pandemije, još se nešto promijenilo u domaćem turizmu.

"Promijenila se struktura gostiju i to na bolje. Bolja je potrošnja i izvanredne financijske rezultate pokazala je fiskalizacija koja je u kolovozu iznad one iz 2019. godine, Jako smo zadovoljni, ali nemojmo zaboraviti ni kontinent koji isto bilježi izvanredan rast", otkrio je Glavina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Ima ljudi koji su zalutali u ovu profesiju'

No, nije sve tako ružičasto. Inflacija se osjeti, pogotovo na jadranskoj obali, a neki su unatoč tome odlučili, primjerice, turistima naplaćivati običnu vodu ili im otkazati već bukirani smještaj da bi ulovili veću zaradu. Moglo bi to naštetiti ovogodišnjim, ali i budućim rezultatima u turizmu.

"Reputacija se stvara desetljećima, a može se zbog nepromišljenih poteza izgubiti u sekundi. Loša reklama jako se daleko čuje. Kao i svugdje, i ovdje ima ljudi koji su zalutali u ovu profesiju, ali oni ne štete samo sebi nego i ugledu hrvatskog turizma. Ono što savjetujemo onima koji se time bave, imamo organizirani turizam i postoje instrumenti zaštite, a ako ste se prepustiti dogovaranju bez konkretnog pravnog procesa onda se ovakve stvari događaju. No, važno je istaknuti da su naše turističke zajednice reagirale i na sve moguće načine pomogle tim gostima", zaključio je Glavina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo