"Nema osobe u SAD-u koja me nije prepoznala i komentirala kako je Hrvatska na SP-u osvojila srca", izjavila je ovog tjedna hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović, prenio je 24 sata.
Poručila je kako će, kako bi promijenila percepciju naše zemlje, osnovati radnu skupinu za razvoj brenda Republike Hrvatske. Skupinu će voditi supruga ministra Ćorića, Dubravka Sinčić Čorić, profesorica na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Redovne aktivnosti predsjednice
Predsjednica je tako, nakon reklame za haljinu, udomljenja psa i promoviranja dijete, nastavila sa svojim uobičajenim aktivnostima.
U Hrvatskoj traje akcija #prekinimošutnju u kojoj žene izlaze s traumatičnim i bolnim iskustvima prilikom kiretaže u bolnicima, gotovo svakodnevno stižu vijesti o bizarnim zapošljavanjima i uhljebljivanjima u državnoj službi, a politička korupcija postala je gotovo normalna.
Kako biste vi brendirali Hrvatsku? Napišite nam u komentarima.