Policija plaća milijune da bi bila brža od nas

19.3.2010.
16:37
VOYO logo

Ravnateljstvo policije prošle je godine započelo s obukom prvenstveno vozača 'presretača' i motocikala kako bi naučili upravljati i vladati vozilom pri velikim brzinama i ekstremnim situacijama praćenja i presretanja.

Trening-škola, kažu nam u policiji, podijeljena je u tri faze: u prvoj fazi vozila razvijaju male brzine, u drugoj srednje, a u trećoj fazi najveće brzine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošle godine policajci su započeli s prvom fazom, koja se provodila na AMC Centru za sigurnu vožnju – Mičevec u Zagrebu, potom je uslijedila druga faza, koja se provodi u Karting centru Novi Marof, dok se treća faza treninga održava na Automotodromu Grobnik u Rijeci. Pored Karting centra Novi Marof i Grobnika, napominje policija, u Hrvatskoj niti nema pista na kojima bi takvi treninzi bili mogući.

Gotovo 350 polaznika

"U 2009. i prvoj polovini 2010. godine kroz trening-školu je prošlo ili će proći 155 policijskih službenika vozača 'presretača' i 178 policijskih službenika vozača motocikla, odnosno predstavnici svih policijskih uprava i Mobilne jedinice prometne policije. Obuka vozača 'presretača' provodi se na osobnim automobilima marke BMW serija 3, a obuka vozača motocikla provodi se na motociklima marke BMW RT 1200", navodi Odjel za odnose s javnošću Ministarstva unutarnjih poslova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trening-škola sigurne i brze vožnje sastoji se od teorijskog i praktičnog dijela, a provodi je ovlaštena tvrtka Đuro sport d.o.o. iz Zagreba s licenciranim instruktorima.

'Jako su zadovoljni'

Nenad Đurović iz Đuro sporta ponosan je na svoje polaznike jer su vrlo zainteresirani, što je i razumljivo s obzirom da nije riječ o dosadnom tečaju, nego o adrenalinskom sportu.

"Osim što im je to zanimljivo, zadovoljni su jer imaju osjećaj da policija na taj način čuva njihove živote, a isto tako svojim znanjem mogu poučiti druge sudionike u prometu sigurnijoj vožnji", kaže Đurović, dodajući kako dosad nisu imali niti jednu nesreću ili ozljedu.

Sljedeći je korak odabir najboljih vozača iz skupine koja polaže treći stupanj, te će oni polagati četvrti – za instruktore prvog i drugog stupnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Primarni cilj nije da budu najbrži, nego sigurni. Uče kako ne izgubiti kontrolu nad vozilom i kako je vratiti u slučaju da je izgube. Zapravo, uče voziti bez greške, a kad ne griješite automatski ste brži", zaključuje Đurović.

Prethodni članci:

arti-201003180651006 arti-201003190296006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo