turisti već uživaju /

Po predsezoni se sezona poznaje: je li Hrvatska uspjela iskoristiti, za nju povoljne, vanjsko-političke prilike?

Po predsezoni se sezona poznaje - tako bi mogla zvučati turistička verzija stare narodne poslovice. Stiglo je i lijepo vrijeme, najave su vedre i vruće

20.3.2016.
19:05
VOYO logo

Na rovinjskom marčanom suncu turisti već uživaju.

Za Uskrs seočekuje  još više turista, no pitanje je hoće li predsezona biti obećavajuća. Rovinj je dobre pozicije već zauzeo:  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Predsezona nam je odlična, imamo popunjenost od 80 posto za vrijeme Uskrsa i to iz susjednih zemalja poput Slovenije, Italije i Srbije", rekao je Luka Honsić, voditelj hotela iz Rovinja.

Iako je Dalmacija za Uskrs manje popularna od Istre, u Vodicama ne brinu. Imaju svoju uskrsnu klijentelu. Ove godine većinom iz Njemačke. Zbog sve boljih predsezona, grade i dogodine za Uskrs otvaraju novi hotel s pet zvjezdica vrijedan 170 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nama je ovaj Uskrs bolji nego prošle godine. Vodice su jako poznata destinacija što se tiče Uskrsa, imamo jako bogat program, očekujemo 300-tinjak gostiju u vrijeme Uskrsa", rekao je Darko Bastić, direktor Hotela Olympia Vodice.

Sigurniji od Turske i Grčke, bliži od Portugala i Španjolske. Ali, još uvijek nema ciljanog marketinga za proljetno punjenje hotela. Oko 80 posto gostiju u predsezoni dovode putničke agencije.

"Ako govorimo o dijelu predsezone do šestog mjeseca, mislim da će biti dosta zahtjevno i da ćemo se svi morati potruditi da ostavrimo prošlogodišnje rezultate", tvrdi Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Grupe turista koji ne traže nužno kupanje ili lijepo vrijeme mogu se već sresti i po Zadru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U glavnu sezonu nitko ne sumnja, ali imamo li dobar ili loš start u predezonu, pokazat će već idući vikend.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo