Na rovinjskom marčanom suncu turisti već uživaju.
Za Uskrs seočekuje još više turista, no pitanje je hoće li predsezona biti obećavajuća. Rovinj je dobre pozicije već zauzeo:
"Predsezona nam je odlična, imamo popunjenost od 80 posto za vrijeme Uskrsa i to iz susjednih zemalja poput Slovenije, Italije i Srbije", rekao je Luka Honsić, voditelj hotela iz Rovinja.
Iako je Dalmacija za Uskrs manje popularna od Istre, u Vodicama ne brinu. Imaju svoju uskrsnu klijentelu. Ove godine većinom iz Njemačke. Zbog sve boljih predsezona, grade i dogodine za Uskrs otvaraju novi hotel s pet zvjezdica vrijedan 170 milijuna kuna.
"Nama je ovaj Uskrs bolji nego prošle godine. Vodice su jako poznata destinacija što se tiče Uskrsa, imamo jako bogat program, očekujemo 300-tinjak gostiju u vrijeme Uskrsa", rekao je Darko Bastić, direktor Hotela Olympia Vodice.
Sigurniji od Turske i Grčke, bliži od Portugala i Španjolske. Ali, još uvijek nema ciljanog marketinga za proljetno punjenje hotela. Oko 80 posto gostiju u predsezoni dovode putničke agencije.
"Ako govorimo o dijelu predsezone do šestog mjeseca, mislim da će biti dosta zahtjevno i da ćemo se svi morati potruditi da ostavrimo prošlogodišnje rezultate", tvrdi Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija.
Grupe turista koji ne traže nužno kupanje ili lijepo vrijeme mogu se već sresti i po Zadru.
U glavnu sezonu nitko ne sumnja, ali imamo li dobar ili loš start u predezonu, pokazat će već idući vikend.