JOSIP MARKOTIĆ / Plakat za 69. Splitsko ljeto naljutio MOST-ovca: 'Boli vas briga, ovo je razina niskobudžetnog pornića'

Image
Foto: Ivo Cagalj/Facebook/PIXSELL

'Najveća i najvažnija kulturna institucija u gradu kojeg resi sedamnaest stoljeća bogate kulturne povijesti i tradicije reklamira Splitsko ljeto lizanjem kako bi, jelte, zaintrigirali i privukli publiku na opere Puccinija i Jakova Gotovca, drame Ivana Kovačića i Goldoni-ja', napisao je

3.7.2023.
8:20
Ivo Cagalj/Facebook/PIXSELL
VOYO logo

I ove se godine u Splitu od 14. srpnja do 14. kolovoza održava 69. Splitsko ljeto. Ipak, glavna pozornost nije na predstavama i baletima već je pozornost svih Splićana, ali i cijele Hrvatske zaokupio plakat manifestacije.

Plakat prikazuje dvije osobe koje se ljube jezicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kazališna umjetnost, ako je kvalitetna je strast prenesena na scenu. Nerijetko je sirova i na momente nije ugodna za gledanje. Provocira reakciju i zadržava pažnju, postavlja pitanja. Naš vizual za 69. Splitsko ljeto je sirov i slojevit. Rekonstruirani poljubac koji je kompozicijski metafora plesa, vala, seksa. Jezik je glavni alat glumca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije", objasnio je dizajner Karlo Kazinoti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki se zgražaju nad takvom reklamom za veliku ljetnu kulturnu manifestaciju u Splitu, poput Josipa Markotića gradskog vijećnika iz stranke Most koji smatra da je plakat vulgaran i neprimjeren.

"Bravo ekipa iz HNK! Bravo! Kakva hrabrost! Kakva originalnost! Računate vi, kad nas turisti mogu praviti budalama, povraćati i spolno općiti na svakom kantunu ulice, pišati po spomenicima kulture i UNESCO-voj baštini, što ne bi i vi dali svoj 'kulturni' doprinos najstarijoj (uz Dubrovačke ljetne igre) i najznačajnijoj kulturnoj manifestaciji u državi a i šire", napisao je Markotić u svojoj objavi na Facebooku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najveća i najvažnija kulturna institucija u gradu kojeg resi sedamnaest stoljeća bogate kulturne povijesti i tradicije reklamira Splitsko ljeto lizanjem kako bi, jelte, zaintrigirali i privukli publiku na opere Puccinija i Jakova Gotovca, drame Ivana Kovačića i Goldoni-ja. Jer, zamisli originalnosti: u 21. stoljeću provocirati i privlačiti publiku seksom. WOW! Ali boli vas briga: zasjeli ste na funkcije, a narod i porezni obveznici plaćaju. Ali tako nam i treba. Jer grad koji dopušta da po njemu piša i povraća tko god se sjeti, zašto ne bi dopustio da mu i najznačajniju kulturnu instituciju i manifestaciju reklamiraju plakatima razine niskobudžetnog pornića", poručio je.

POGLEDAJTE VIDEO: Uriniraju po jezgri, povraćaju, razbijaju… Raspitali smo se: Je li vrijeme da Split počne tjerati takve turiste?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo