I ove se godine u Splitu od 14. srpnja do 14. kolovoza održava 69. Splitsko ljeto. Ipak, glavna pozornost nije na predstavama i baletima već je pozornost svih Splićana, ali i cijele Hrvatske zaokupio plakat manifestacije.
Plakat prikazuje dvije osobe koje se ljube jezicima.
"Kazališna umjetnost, ako je kvalitetna je strast prenesena na scenu. Nerijetko je sirova i na momente nije ugodna za gledanje. Provocira reakciju i zadržava pažnju, postavlja pitanja. Naš vizual za 69. Splitsko ljeto je sirov i slojevit. Rekonstruirani poljubac koji je kompozicijski metafora plesa, vala, seksa. Jezik je glavni alat glumca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije", objasnio je dizajner Karlo Kazinoti.
Neki se zgražaju nad takvom reklamom za veliku ljetnu kulturnu manifestaciju u Splitu, poput Josipa Markotića gradskog vijećnika iz stranke Most koji smatra da je plakat vulgaran i neprimjeren.
"Bravo ekipa iz HNK! Bravo! Kakva hrabrost! Kakva originalnost! Računate vi, kad nas turisti mogu praviti budalama, povraćati i spolno općiti na svakom kantunu ulice, pišati po spomenicima kulture i UNESCO-voj baštini, što ne bi i vi dali svoj 'kulturni' doprinos najstarijoj (uz Dubrovačke ljetne igre) i najznačajnijoj kulturnoj manifestaciji u državi a i šire", napisao je Markotić u svojoj objavi na Facebooku.
"Najveća i najvažnija kulturna institucija u gradu kojeg resi sedamnaest stoljeća bogate kulturne povijesti i tradicije reklamira Splitsko ljeto lizanjem kako bi, jelte, zaintrigirali i privukli publiku na opere Puccinija i Jakova Gotovca, drame Ivana Kovačića i Goldoni-ja. Jer, zamisli originalnosti: u 21. stoljeću provocirati i privlačiti publiku seksom. WOW! Ali boli vas briga: zasjeli ste na funkcije, a narod i porezni obveznici plaćaju. Ali tako nam i treba. Jer grad koji dopušta da po njemu piša i povraća tko god se sjeti, zašto ne bi dopustio da mu i najznačajniju kulturnu instituciju i manifestaciju reklamiraju plakatima razine niskobudžetnog pornića", poručio je.
POGLEDAJTE VIDEO: Uriniraju po jezgri, povraćaju, razbijaju… Raspitali smo se: Je li vrijeme da Split počne tjerati takve turiste?