Reprezentativni prostor marke Peugeot, koji svake godine primi više od 2,5 milijuna posjetitelja, potpuno je redizajniran, u skladu s novom strategijom marke.
Peugeot Avenue Paris za javnost je otvoren u 2000. godini, a radovi na uređenju prostora trajali su punih 5 mjeseci.
Prostor je dobio novu prednju fasadu sa stiliziranim lavom, zaštitnim znakom marke Peugeot. Način njegova uređenja naglašava modernost i eleganciju, karakteristične za Marku. Profinjen i snažan dizajn odlikuje unutrašnjost prostora, u kojem dominiraju oštri kutovi, čiste linije, te posebno osvjetljenje koje naglašava konture izloženih konceptnih automobila i legendarnih vozila marke.
Peugeot Avenue Paris mjesto je gdje posjetitelji mogu doživjeti i upoznati marku Peugeot, te se u tom prostoru organiziraju i razne izložbe tokom cijele godine.
Peugeot Avenue otvorit će se i u Pekingu u Kini u 2015. godini, na prostoru od 1.600 m.