Iz Rijeke prema Splitu omotnica teška 700 grama putovala je tjedan dana, no nije to povod za još jednu priču o radu Hrvatske pošte (HP) iako bi se dalo raspravljati i o cjelotjednom putovanju pošiljke iz grada udaljenog nepunih 400 kilometara, s kojim nas, za razliku od nekih prijašnjih desetljeća, spajaju autoceste.
VEZANE VIJESTI
No, to je, čini se, ipak manji problem ako se usporedi koliko traje "putovanje" elektroničke pošte upućene iz te državne tvrtke zainteresiranoj korisnici njihovih usluga. Naime, ljutita građanka javila se Slobodnoj Dalmaciji izazvana nevjerojatnom tromošću HP-ovih djelatnika: ''Šaljem vam e-mail jer već tri dana ne mogu dobiti, kako kaže govorni automat, “slobodnog agenta”, kako bih vidjela što je s pošiljkom koja mi je 7. siječnja poslana iz Rijeke'', riječi su tkojima je krenula nezaboravna prepiska između korisnice i službenika koji zaprimaju elektroničku poštu upućenu na adresu info@posta.hr.
Građanka je svoj upit zaključila brojem pošiljke i poručila nepoznatim HP-ovim radnicima kako se nada da će što prije odgovoriti na mail jer na internetskoj stranici tvrtke ne može pronaći nikakvu informaciju o pošiljci u rubrici "Traženje poštanskih pošiljaka – Track&Trace".
Nekoliko dana nakon što je poslala poruku, 14. siječnja u sandučiću je pronašla obavijest da može predignuti omotnicu u glavnoj pošti u Hercegovačkoj ulici.
''Bilo mi je najvažnije da je pošiljka došla, da se nije izgubila i nestala zauvijek i pretpostavila sam da odgovor na mail neću ni dobiti jer je paket isporučen'', kazala je. No odgovor je stigao, prošle subote, 8. veljače, čak 27 dana nakon slanja maila državnoj tvrtki, a u njemu stoji da je pošiljka preuzeta prije 24 dana.
''Taj odgovor koji sam dobila nakon 27 dana, pokazuje funkcioniranje tog sustava i užasno me živcira. Stvarno sam bila toliko zadivljena da nisam znala jesam li ovo trebala poslati medijima, javiti njihovim odgovornima ili ih jednostavno zamoliti da me zaposle ako ikako mogu jer mora da je poseban osjećaj biti ovako neučinkovit, spor i nezainteresiran za rad, bez obzira na plaću koju primaju'', kazala je građanka.
I poručila: ''Naime, za ovakvu ekspeditivnost jedne službe, poput pošte kojoj je to posebno važno, ne znam kolika bi uopće plaća morala biti, ja bih rekla da bi plaća i od pet lipa bila prevelika za ovakvu angažiranost''.
Upitani smatraju li da je primjereno, bolje rečeno pravovremeno, odgovoriti korisniku usluge nakon 27 dana, iz HP-a su jasno dali do znanja da u tome ne vide problem.
''Korisnica je dobila odgovor Službe za korisnike u propisanom roku, u slučaju da želi uložiti prigovor na rješenje to može učiniti 30 dana od primitka istog. U slučaju kada korisnik smatra da aplikacija za praćenje pošiljaka ne pokazuje realan status pošiljke, odnosno ne radi, najbolje je kontaktirati Službu za korisnike telefonski na broj 072/303 304 kako bi odmah dobili točan status praćene pošiljke'', glasi odgovor.
S obzirom na to da korisnica da se netko javio na navedeni broj telefona ne bi imala potrebu slati mail na koji je dobila odgovor nakon 27 dana, ostaje pitanje koja firma i zašto si to može priuštiti?