Iz MUP-a su za Novi list potvrdili da je pregled pokazao da je neispravno i rizično za vožnju bilo više od 60 posto vozila, njih čak 1.690. Drugim riječima, svako jedno i pol vozilo na cesti, bez obzira na kategoriju, vozi s nekim nedostatkom koji može biti opasan i po druga vozila, odnosno po sve sudionike u prometu.
Najčešće neispravnosti
Najčešće neispravnosti odnose se na svjetlosnu opremu vozila, na kočnice ili ovjese, osovine i kotače. Prosječna starost vozila u Hrvatskoj iznosi preko 11 godina, što znači da su za godinu dana starija u odnosu na vozila iz predkriznog vremena, točnije 2008. godine. Osim toga, u ukupnom uvozu rabljenih automobila raste uvoz vozila starijih godišta, što znači da je i loše stanje hrvatskog voznog parka također posljedica višegodišnje krize i recesije.
Posebna opasnost su neispravna teretna vozila – kamioni i cisterne, odnosno autobusi, kojih je policija, kažu podaci, samo u prošloj godini pregledala gotovo 20.000, pri čemu oko četiri tisuće stranih, s inozemnim registarskim oznakama. Nedostaci su utvrđeni kod nešto više od tisuću teretnih vozila i autobusa, što znači da je neispravan bio svaki 18. kamion, cisterna ili autobus.
Cijeli članak pročitajte ovdje.