U sklopu najava noviteta u poslovanju Hrvatske pošte u 2021., svojim značajem i dinamikom realizacije ističu se dva projekta – postavljenje paketomata s ciljem lakšeg slanja i zaprimanja pošiljki, te korisničko sučelje posta.hr koje je u pripremi.
I dok će korisničko sučelje, navode, biti prava prekretnica u iskustvu korisnika Hrvatske pošte, jer će moći sami upravljati dostavom pošiljaka sukladno vlastitim potrebama, nova paketna infrastruktura korisnicima će omogućiti jednostavno preuzimanje paketa, 24 sata dnevno, svih sedam dana u tjednu.
Prvi su paketomati planirani korisnicima u velikim gradovima, na pristupačnim lokacijama u narednim mjesecima bit će ih postavljeno 150. Korisnici koji će odabrati primati paket tim kanalom moći će pošiljku preuzeti onda kad im to odgovara.
Za unaprijeđene korisničke usluge u ovom segmentu karakteristična je mogućnost upravljanja pošiljkom putem jedinstvenog portala od korisnika, koji će putem šifre moći otvoriti i preuzeti svoju pošiljku na najpogodnijoj lokaciji gdje provodi najviše vremena, piše Poslovni.hr.