Otkazano je ukupno 55 povratnih letova prema hrvatskim zračnim lukama, i to letovi prijevoznika iz Lufthansa grupacije, Eurowings, Lufthansa i Austrian Airlines. Svi letovi najavljeni su za srpanj ove godine, a problem je taj što nedostaje radne snage kod tih prijevoznika, ali i u zračnim lukama prema kojima prometuju, piše Croatian Aviation.
Tri spomenuta prijevoznika iz Lufthansa grupe otkazala su letove prema Zagrebu, Rijeci, Puli, Zadru, Splitu i Dubrovniku. Lufthansa je pak smanjila broj letova na samo jednoj liniji prema Hrvatskoj, a riječ je o liniji Zagreb - München. Ta linija će u srpnju prometovati šest umjesto sedam puta tjedno te će imati ukupno 28 povratnih letova u srpnju.
Eurowings smanjuje promet na deset međunarodnih linija
Niskotarifni avioprijevoznik Eurowings smanjuje promet na čak 10 međunarodnih linija prema šest hrvatskih zračnih luka. Radi se o sljedećim linijama:
Köln – Rijeka, umjesto 13, najavljeno 9 letova, (otkazano 4),
Köln – Zadar, umjesto 13, najavljeno 9 letova, (otkazano 4),
Köln – Zagreb, umjesto 26, najavljeno 14 letova (otkazano 12),
Köln – Dubrovnik, suspendirana linija, posljednji let obavljen 12. lipnja,
Düsseldorf – Rijeka, umjesto 14, najavljeno 11 letova (otkazana 3),
Düsseldorf – Zagreb, umjesto 13, najavljeno 9 letova (otkazana 4),
Stuttgart – Pula, umjesto 7, najavljeno 6 letova (otkazan 1),
Stuttgart – Rijeka, umjesto 9, najavljeno 6 letova (otkazana 3),
Stuttgart – Split, umjesto 41, najavljeno 38 letova (otkazana 3),
Stuttgart – Zagreb, umjesto 23, najavljeno 14 letova (otkazano 9).
Veliki problemi s nedostatkom radne snage
Austrian Airlines će u srpnju nastaviti svakodnevno prometovati prema jadranskim zračnim lukama, Zadru, Splitu i Dubrovniku, no značajnije se smanjuje broj letova prema zagrebačkoj zračnoj luci. Umjesto ukupno 53 planirana povratna leta u srpnju, Austrian je otkazao njih 9, te sada za srpanj planira ukupno 44 leta na ovoj liniji, piše Croatian Aviation.
Lufthansa grupa suočena je s istim problemima. Kompanijama nedostaje radne snage u svim segmentima zračnog prometa, od nedostatka letačkog i kabinskog osoblja, nedostatka radne snage u zračnim lukama (check-in, utovar i istovar prtljage, općenito prihvat i otprema putnika i zrakoplova), a tu su i standardni problemi s radnom snagom u kontroli zračnog prometa, zbog čega zrakoplovi u ljetnim mjesecima rijetko polijeću i slijeću prema planiranom redu letenja.