Vijest da je Osijek dobio 100 milijuna eura europskog novca za nove pruge i tramvaje Osječani su dočekali s oduševljenjem.
U prvoj fazi modernizacije i razvoja javnog gradskog prijevoza popravit će se dotrajali kilometri pruge, zemljano-šljunčanu podlogu zamijenit će kockice. Izradit će se i nova kontaktna mreža s tri trafostanice.
"Druga faza slijedi: to je nova remiza, daljnje eventualno proširenje tramvajske mreže, uvođenje eventualno novih linija", izjavio je Mario Šapina, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek (GPP).
Deset milijuna putnika vozilo se lani po Osijeku u autobusima i tramvajima. Da bi vožnja bila što ugodnija, putnici u vozilima slušaju radio, imaju Wi-Fi, a uskoro će se uvesti i videonadzor.
Plan je u idućoj godini da osječkim cestama voze niskopodni autobusi, a za dvije godine i niskopodni tramvaji. Tramvajem bi se išlo do Centralnog groblja, Josipovca i od Bikare do Zelenoga polja.
Gradonačelnik Ivan Vrkić tvrdi, sve će se to ostvariti jer je dio prometnog masterplana.
"Taj plan predviđa bolju integraciju u prometu u samom gradu, a i uz svoju okolicu. Jako je važno da integrirano napravimo spojeve, da se Osijek bolje poveže sa svojim zaleđem i sa svima onima koji su orijentirani na grad Osijek, bilo uz redoviti posao ili kroz posjete gradu Osijeku", rekao je Vrkić.
I sve će biti plaćeno europskim novcem, bespovratno je 85 posto investicije s kojom će se podići kvaliteta, sigurnost, pouzdanost i točnost javnog prijevoza.