svjetski poznati balet / Orašar je u Zagrebu neopisivo popularan: Brojni građani stajali su u redu za ulaznicu

Zagrebčani su u velikom redu danas stajali na kiši kako bi mogli kupiti ulaznicu za Orašara

4.11.2019.
21:00
VOYO logo

Ispred zagrebačkog Hrvatskog narodnog kazališta dugački redovi. Razlog je svake godine isti - prvog ponedjeljka u studenom počinje prodaja ulaznica za najpoznatiji balet na svijetu - Orašar.

Unatoč lošem vremenu, dugačka kolona

''Moj muž i ja samo čekali na smjene on od pola 8, ja od pola 10. Još je kiša i mokri smo, ali šta se može'', komentirala je Jadranka iz Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lošem vremenu unatoč - tradicionalna kolona ispred zagrebačkog HNK - za najpopularniji balet na svijetu.  Svi žele samo jedno - ulaznicu za Orašara.

''Nije mi problem čekati. To je prekrasna predstava i ja se veselim'', rekla je Zagrepčanka Jasna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Narod je više nego kulturan, stoje jedan iza drugog, nema preko reda. Tako mogu stajat do beskrajno'', izjavio je Zagrepčanin Ljubo.

''To je takva sreća mojoj unuci da bi i čekala koliko god treba'', rekla je Branka iz Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U 120 godina, koliko je proteklo od praizvedbe 'Orašar' Petra Iljiča Čajkovskog - postao je najizvođeniji balet na svijetu.  U zagrebačkom HNK zato su dali sve od sebe: bit će to koreografski, scenografski i kostimografski najbogatije izdanje. Do 4. siječnja Orašar će biti izveden rekordnih 20 puta.

Orašar je kulturološki fenomen

''Orašar je doista ovdje postao ne samo kazališni nego i kulturološki fenomen, kao sto je advent u hrvatskoj postao izuzetno važan tako je i Orašar dio adventske ponude'', komentirala je Dubravka Vrgoč, intendantica zagrebačkog HNK-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Mi odrastamo uz Orašara i naša publika odrasta uz Orašara zato je tolika pomama. Orašar je baletna predstava koju publika u ranoj dobi gleda, a mi u ranoj dobi plešemo'', izjavila je nacionalna prvakinja HNK-a Edita Pličanić.  

Kako bi uljepšali blagdane svojim najmilijima - tisuće ljudi, točnije 1300 sretnika koji su do 15 sati uspjeli kupiti ulaznicu - uživat će u najpoznatijoj kazališnoj božićnoj bajci. Ostali - mogu sreću mogu okušati sutra - kupnjom preostalih ulaznica putem interneta i čekanjem u redu na blagajni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo