Budite spremni jer na svakom mediju, uređaju i društvenoj mreži traži se vaš glas. No, najuspješniji u korištenju modernih tehnologija za sada su članovi članice Kukuriku koalicija, koji koriste Facebook streamove i Tweetupove.
"Ja sam vrlo slabo s tim mrežama, dakle, to otvoreno priznajem,
ali smo svjesni broja ljudi i svjesni smo što im to znači. Neću
se prodavati za ono što nisam, to moji klinci više rade", priznao
je Zoran Milanović.
HDZ je brigu oko društvene mreže Facebook doslovno prepustio
svojoj mladeži. Dok je službenu stranicu napunio videoklipovima
stranačkih nastupa, osmislili su i desktop pozadine te
ringtoneove koji, naravno, pozdravljaju sa 'Zna se'.
Hrvatska seljačka stranka polako se snalazi na chatovima, a
odgovaraju i na Facebook pitanja.
"Podučavaju nas i evo postajemo i mi moderna stranka što se toga
tiče. Ne možemo više pješice obilaziti po našim izbornim
jedinicama", rekao je predsjednik HSS-a Božidar
Pankretić.
Gužva je najmanja na Twitteru, gdje su korisnici najzahtjevniji,
pa se tamo snalaze tek rijetki političari.
"Ono što mene najviše zanima je kako će to izgledati nakon
izbora. Dakle, kad prođe vrijeme borbe za svakog birača, kako će
stranke, da li će i u kojoj mjeri, bez obzira bili na vlasti ili
oporbi nastaviti komunicirati sa svojom izbornom bazom", izjavio
je Ivo Špigel iz inicijative
Internet za sve.
Jer internet pamti sve, pa online generacija sigurno neće
zaboraviti sve što su im na mreži obećali.