NORMALIZIRANA OPSKRBA /

Opet puknula cijev u Novom Zagrebu; Holding popravlja kvar, upućene i cisterne s vodom

Image
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Na područja gdje eventualno još može biti poteškoća s opskrbom upućene su cisterne s pitkom vodom

10.9.2019.
14:06
Davor Puklavec/PIXSELL
VOYO logo

Stanovnici pojedinih dijelova Novog Zagreba danas su opet, već drugi put u dva mjeseca, ostali bez vode nešto iza podneva, a voda se počela vraćati nakon 13 sati. 

Image

Opet puknula cijev u Novom Zagrebu; Holding popravlja kvar, upućene i cisterne s vodom

Image

Opet puknula cijev u Novom Zagrebu; Holding popravlja kvar, upućene i cisterne s vodom

Prekid opsrkbe izazvalo je puknuće cijevi u Sarajevskoj ulici, a problem je potvrdila i zagrebačka Vodoopskrba nakon što su stigle dojave s područja Sloboštine, Otoka, Travnog, Dugava, Utrine i Kamenarke da nema pitke vode. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Zagrebačkog holdinga objasnili su da je došlo do puknuća cjevovoda kojim se opskrbljuju potrošači u dijelovima Novoga Zagreba, a uzrok je smanjenog tlaka u vodoopskrbnom sustavu ili tek ponegdje prekida u distribuciji.

''Ekipe Vodoopskrbe i odvodnje već popravljaju kvar koji se, prema do sada utvrđenim činjenicama, ne bi u većoj mjeri trebao odraziti na opskrbu novozagrebačkih naselja pitkom vodom. I u predijelima gdje je oko 13 sati bilo prekida, vodoopsrba je normalizirana. Na područja gdje eventualno još može biti poteškoća s opskrbom upućene su cisterne s pitkom vodom, a u slučaju potrebe za dodatnim informacijama građani se mogu javiti na redovne linije Pozivnog centra Holdinga - 072 500 400'', poručili su iz Holdinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo