NORMALIZIRANA OPSKRBA / Opet puknula cijev u Novom Zagrebu; Holding popravlja kvar, upućene i cisterne s vodom

Image
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Na područja gdje eventualno još može biti poteškoća s opskrbom upućene su cisterne s pitkom vodom

10.9.2019.
14:06
Davor Puklavec/PIXSELL
VOYO logo

Stanovnici pojedinih dijelova Novog Zagreba danas su opet, već drugi put u dva mjeseca, ostali bez vode nešto iza podneva, a voda se počela vraćati nakon 13 sati. 

Image

Opet puknula cijev u Novom Zagrebu; Holding popravlja kvar, upućene i cisterne s vodom

Image

Opet puknula cijev u Novom Zagrebu; Holding popravlja kvar, upućene i cisterne s vodom

Prekid opsrkbe izazvalo je puknuće cijevi u Sarajevskoj ulici, a problem je potvrdila i zagrebačka Vodoopskrba nakon što su stigle dojave s područja Sloboštine, Otoka, Travnog, Dugava, Utrine i Kamenarke da nema pitke vode. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Zagrebačkog holdinga objasnili su da je došlo do puknuća cjevovoda kojim se opskrbljuju potrošači u dijelovima Novoga Zagreba, a uzrok je smanjenog tlaka u vodoopskrbnom sustavu ili tek ponegdje prekida u distribuciji.

''Ekipe Vodoopskrbe i odvodnje već popravljaju kvar koji se, prema do sada utvrđenim činjenicama, ne bi u većoj mjeri trebao odraziti na opskrbu novozagrebačkih naselja pitkom vodom. I u predijelima gdje je oko 13 sati bilo prekida, vodoopsrba je normalizirana. Na područja gdje eventualno još može biti poteškoća s opskrbom upućene su cisterne s pitkom vodom, a u slučaju potrebe za dodatnim informacijama građani se mogu javiti na redovne linije Pozivnog centra Holdinga - 072 500 400'', poručili su iz Holdinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo