Učinak pandemije /

Online kupovina porasla diljem svijeta, u Hrvatskoj gotovo 15 posto: 'To je sada olakšavajuća okolnost'

Hrana je uvjerljivo bila najtraženija, ali kupovale su se i druge stvari

21.5.2020.
7:53
VOYO logo

Zbog pandemije koronavirusa sve se više ljudi diljem svijeta okrenulo online kupovini. U većoj mjeri u SAD-u i u Zapadnoj Europi, no rast bilježi i Hrvatska.

U periodu kada se zbog strogih mjera nije moglo u sve trgovine, online kupnja u Hrvatskoj porasla je za gotovo 15 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trgovine ponovno vrve kupcima, koji su donedavno čak i neke osnovne namirnice nabavljali online. No, nije se naručivala samo hrana.

"Roba mi je nekako bila potrebita. Imam malo dijete, pa su se neke stvari morale nabaviti zbog njegovog rasta", rekla je Anita iz Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Počeli smo kupovati stvari online. Mislim da je to sada dobra stvar. To je jedna olakšavajuća okolnost sada", izjavio je Halid iz Zagreba.

No, neki tvrde da situacija baš i nije bila takva da je online kupovina bila jedino rješenje.

"Sve je bilo dostupno, proizvoda je bilo sasvim dovoljno, sve je bilo sasvim ok", kazala je Lea iz Zagreba.

Od kraja ožujka, pa do sredine travnja u sjevernoj Americi online kupovina je porasla između 55 i 76 posto, a gotovo identične brojke vrijede i za Zapadnu i srednju Europu. Najviše su se kupovala namirnice, knjige i kuhinjski pribor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Porast je zabilježila i Hrvatska.

"Možemo reći da je online zapravo profitirao u ovoj situaciji jer je rastao negdje između 10 i 15 posto. Prave podatke kad se sve skupa smiri imat ćemo zapravo tek za mjesec lipanj jer će to biti prvi mjesec kada ćemo raditi normalno", rekla je, direktorica Sektora za trgovinu HGK.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U vrijeme najstrožih mjera, online kupovina nikad jača.

"U ovom periodu smo bilježili stavrno veliki inters za našu internetsku trgovinu i da je broj kupnji rastao čak za deset puta. Ono što je zanimljivo je da se i broj artikala u narudžbi udvostručio", kazao je, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Iako je hrana uvjerljivo bila najtraženija, kupovale su se i druge stvari.

Kako su ljudi više boravili doma tako su išli školski pribor, stvari za igru po doma, društvene igre, lonci posuđe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Hrvatskoj je online kupovina porasla više no ikad, no i dalje se ne može znati hoće li se ovako veliki rast nastaviti ili je to sad bio samo slučaj zbog nužde.

nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo