Imamo prvog ''hrvatskog jednoroga'', naime, tako se naziva startup čija je (procijenjena) tržišna vrijednost premašila milijardu dolara, a pojam su izmislili Amerikanci.
Infobip se nalazi u top 10 najinovativnijih kompanija na svijetu, prema Top 10 ROCCO Innovators reportu, izvještaju koji proučava percepciju i ocjene mobilnih operatora o inovativnosti dobavljača na tržištu roaminga, razmjene poruka i povezivosti. No, to je tek dio postignuća informatičke tvrtke iz Vodnjana.
Upravo danas je stigla nova odlična vijest za jednu od vodećih IT tvrtki u Hrvatskoj i u ovom dijelu Europe - Infobip je prikupio više od 200 milijuna dolara u prvoj rundi financiranja od investicijskog fonda One Equity Partners, čime je vrijednost Infobipa premašila milijardu dolara, objavio je Reuters čiji su izvori rekli da će investicija Infobipu pomoći da se dodatno proširi u SAD-u kroz potencijalne akvizicije i konkurira rivalima kao što je Twilio sa sjedištem u San Franciscu.
Vodnjanski Infobip je osnovan 2006. godine, a pruža tehnologiju i usluge potrebne za višekanalni marketing, koja klijentima omogućuje komuniciranje s kupcima i korisnicima kroz SMS poruke ili druge usluge poput WhatsAppa. S vremenom su im klijenti postali Uber, Viber, WhatsApp, Telegram, Costco i Unilever, a te kompanije komuniciraju s više od sedam milijardi mobilnih uređaja u više od 190 zemalja svijeta.
Kompanija je lani generirala 602 milijuna eura prihoda što je rast od 38 posto u odnosu na prošlu godinu. Ukupna količina SMS poruka koje pošalju značajnije im je porasla u travnju u odnosu na veljaču, za oko 20 posto, s obzirom na to da su kompanije pokušale stupiti u kontakt sa svojim kupcima i korisnicima tijekom pandemije koronavirusa.
O uspjehu Infobipa, ali i njihovim planovima za izlazak na američku burzu, podsjetimo, pisalo se još lani u kolovozu kada je suosnivač i direktor tvrtke Silvio Kutić rekao da bi konačnu odluku mogli donijeti kroz godinu dana.