Prije nekoliko dana predstavljena je usluga rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove Policijske uprave zagrebačke. A usluga koja olakšava život bit će aktivna za dio upravnih poslova koji se obavljaju u zagrebačkoj policijskoj postaji u Petrinjskoj 30.
Voditeljica Službe za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću Policijske uprave zagrebačke Marija Goatti uvodno je objasnila kako je cilj da usluga bude pristupačna građanima, a što je slučaj i kada govorimo o upravnim poslovima.
"U posljednje četiri godine približili smo se građanima te od tada na četiri lokacije u gradu Zagrebu građani mogu rješavati upravne poslove i tako poštujemo njihovo vrijeme. S tim ciljem uveden je i sustav e-Redomata koji na ulazu u prostore upravnih poslova omogućuje građanima izdavanje brojeva za pojedinu uslugu. Prateći potrebe građana, a s ciljem bolje funkcionalnosti i bolje dostupnosti građanima upravo je i uvedena usluga rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove", navela je voditeljica Goatti.
Aktivirana usluga
"Od ponedjeljka, 24. listopada, navedena usluga počinje biti aktivna za dio upravnih poslova koji građani obavljaju u Petrinjskoj 30. Mogućnost rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije e-Redomat sustava građani će moći koristiti za poslovne procese podnošenja zahtjeva za osobnu iskaznicu i za putovnicu, izdavanja izrađenih osobnih iskaznica i putovnica te za reguliranje prebivališta te na taj način izbjeći čekanje u redovima na šalterima", izjavila je Gordana Burić, voditeljica Službe za upravne poslove u Policijskoj upravi zagrebačkoj.
Detaljnije o samom načinu korištenja usluge pojasnio je Denis Kušnjačić, voditelj Odjela za razvoj aplikacija u Službi za informatiku MUP-a, koji je objasnio kako pristupiti aplikaciji.
"Korištenje aplikacije je iznimno jednostavno. Upisivanjem riječi redomat.mup.hr ili e-Redomat u bilo koju web tražilicu na zaslonu se otvara opcija REDOMAT.MUP.HR. Ulaskom u aplikaciju kroz samo tri koraka na vrlo jednostavan i brz način građani mogu rezervirati termin koji im najbolje odgovara. Nakon odabira lokacije i rezervacije rednog broja, građani u aplikaciji odabiru uslugu, datum i termin, a što mogu učiniti za prvi sljedeći radni dan odnosno prvi slobodan termin. Molimo građane da poštuju pravilo jedna punoljetna osoba – jedan broj te da u slučaju spriječenosti dolaska, otkažu svoj termin kroz aplikaciju."
Naveo je i da u policijskim upravama u kojima se ova usluga već primjenjuje, aplikaciju na dnevnoj razini zasad koristi oko 4000 građana, a u rujnu ju je koristilo njih oko 62.000 te su i korisnici aplikacije odnosno građani i zaposlenici iskazali zadovoljstvo uslugom.
Iz Zagrebačke policije podsjetili su građane i na mogućnost korištenje e-Usluge MUP-a RH putem sustava e-Građani, ne trebate čekati u redovima na šalterima, podnesite zahtjev online!