AFERA S MIG-ovima: Pokajnik je USKOK-u priznao: ‘Da, isplaćen je mito od 200.000 eura!’
"Svi zrakoplovi bili su proizvedeni 1984. godine, znači 5-10 godina mlađi od ovih koji su remontirani" za HRT kaže Josip Čuletić, predstavnik tvrtke Elbit i bivši zapovjednik HRZ-a.
Zakasnili, a natječaj još nije bio ni raspisan
Čuletić tvrdi kako do pitanja troškova nisu ni došli jer je pomoćnik ministra obrane odbio da se uopće mogu natjecati, s obrazloženjem da su zakasnili. U tom trenutku natječaj pak još uopće nije bio raspisan.
Bivši ministar obrane Ante Kotromanović kaže kako su postojale samo dvije mogućnosti za remont - u Ukrajini ili u Rumunjskoj. Nakon posjeta pogonima stručno povjerenstvo od inžinjera, tehničara i časnika Hrvatske vojske reklo je kako Ukrajina ima bolje linije za remont te predložilo tu zemlju. Na optužbe izraelskog Elbita, Kotromanović poručuje da su to lako oborive laži koje plasiraju predstavnici pojedinih tvrtki.
Vojni analitičar Igor Tabak smatra pak da svi dobro zarađuju na starim avionima kojima je, bez obzira na remont, mjesto u muzeju, a nikoga ne zanima ni dobro domaćeg zrakoplovstva ni ljudski faktor.