GREŠKA U SUSTAVU / Novi debakl poznate trgovine 'Kupio sam proizvod preko interneta, a onda su javili da ga više nemaju'

Image
Foto: Matija Habljak/Pixsell

U trgovini su objasnili kako je došlo do opterećenja sustava koji je stoga pogrešno prikazivao raspoloživost proizvoda

30.11.2018.
11:10
Matija Habljak/Pixsell
VOYO logo

Nakon debakla koji je trgovina informatičkom opremom Links doživjela u crni petak, kada je jedan kupac od 4 ujutro čekao pred trgovinom da kupi sinu Playstation pa na kraju ostao praznih ruku uz bizarno objašnjenje, slična situacija i za tzv. cyber ponedjeljak.

Naime, trgovina sa zagrebačke Trešnjevke ponovno je na svojoj stranici oglašavala velike popuste no kupci su i sada ostali bez željenih proizvoda. Točnije, oni te proizvode jesu naručili, no nekoliko dana poslije obaviješteni su da im je kupnja otkazana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kolega mi je poslao link za miš koji je bio snižen sa 650 na 195 kuna te sam naručio tri komada - jedan za sebe i po jedan za kolege s posla. Šef je prije nas sebi naručio jedan, a isti dan nešto kasnije još tri. Prvo je njemu u utorak popodne otkazana narudžba, a u srijedu je otkazana i moja", požalio se Igor Bedek, jedan od oštećenih kupaca.

Njegov je šef, kako je Bedek rekao za novac.jutarnji.hr, nazvao Links da vidi o čemu je točno riječ te su mu objasnili kako je došlo do opterećenja sustava koji je stoga pogrešno prikazivao raspoloživost proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slično je zadesilo i kupca drugog proizvoda na akciji, koji je zamolio trgovinu da mu ponudi alternativno rješenje. Njemu su, pak, objasnili da se radilo o proizvodu čiji su zadnji komadi bili na rasprodaji.

"Pri kupnji ste se složili s uvjetima korištenja u kojima je jasno navedeno da se ugovor raskida ako nismo u mogućnosti isporučiti artikl te da ćete o tome biti obaviješteni, što smo i učinili", odgovorili su iz trgovine informatičkom opremom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo