Poznati njemački brend Nivea na društvenim je mrežama podijelio novu reklamu za micelarnu vodu. Naime, u reklami tvrde da micelarna voda briše čak i boju za lice, a kožu ostavlja svježom i mekom.
Međutim, reklama je naljutila Hrvate jer je na fotografiji žena u hrvatskom dresu s crvenom i bijelom bojom na licu, a u gornjem desnom kutu stoji pokazatelj rezultata i poraza hrvatske nogometne reprezentacije protiv Argentine u polufinalu Svjetskog prvenstva u Kataru.
"Briše sve, ali ne i suze", piše u opisu reklame.
Sličnu strategiju imali su i za Maroko, ali uz drugačiji opis.
"Briše sve, ali ne i naslijeđe", napisali su iz Nivee.
Reklama je izazvala lavinu negativnih komentara i reakcija na Instagramu poput: "Ovo je sramota, više nikad neću koristiti taj brend", "Strašno neprofesionalno", "Loš marketinški potez, sramota" i sl.
Uključile su se i neke poznate Hrvatice. S hashtagom "cancelled", svoje nezadovoljstvo izrazile su Albina i Antonia Dora Pleško.
"Ako je ovo vaša marketinška strategija, gdje su ostale zemlje? Gdje je Španjolska?", upitao se jedan komentator.