Nije htio produžiti ugovor s operaterom, a onda su počeli veliki problemi

Među nizom mailova naših čitatelja koji su se dobro namučili sa provajderima našao se i jedan Riječanin.

2.10.2014.
7:19
VOYO logo

Čitatelj je ispričao da je na početku sklopio ugovor na dvije godine s jednim našim provajderom dodajući da je sve bilo u redu, internet super brz, telefonska linija bez greške... No tu kreću problemi.

Prekidi interneta i po nekoliko dana

"Problemi su počeli nakon isteka ugovora koji ja nisam htio produžiti već sam plaćao mjesečnu potrošnju. Počinju se događati prekidi linije interneta koji su znali potrajati i po nekoliko dana. Nazvao sam tehničku podršku i oni su mi resetirali postavke uređaja i sve je bilo dobro neko vrijeme dok opet nisu zaredali prekidi. Nakon drugog poziva mi je rečeno da su problem moji dotrajali kablovi", ispričao je čitatelj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaje da je kupio i nove kabele i platio ih oko 400 kuna, no niti s novim konektorima nije bilo nekog pomaka na bolje. Nakon trećeg poziva tehničkoj službi rečeno mu je da je sigurno problem u kompjuteru koji ne može primiti toliko podataka koliko oni njemu mogu isporučiti.

S kolegom je zamijenio rutere

"To me malo zateklo jer je taj kompjuter kupljen kojih mjesec dana prije što sam im i rekao i naveo pojedine komponente (I7 procesor, 4GB ram, crossfire grafička, harddrive od 5GB), koje su u to vrijeme bile vrhunske jer mi je kompjuter treba zbog posla, a imam i dvoje školaraca pa se nije štedjelo prilikom kupovine. Da bih bio siguran s kolegom sam zamijenio rutere i moji problemi su postali njegovi, a ja sam imao savršen internet. Nakon toga sam otišao u ured svoga pružatelja usluga u Rijeci, podnio pismeni zahtjev za promjenu, to jest tražio sam novi uređaj jer onaj koji imam očito nije ispravan", priča dalje ogorčeni čitatelj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pojedini operateri bili su krajnje neprofesionalni

Nikad nije dobio novi ruter već se dvije godine, svaki put kada bi mu se srušio internet telefonski natezao s službom za korisnike i svaki put su mu ponavljali priču da je greška kod njega. Pojedini djelatnici išli su tako daleko i tvrdili da on nema pojma o čemu priča i da ne razumije što su kompjuteri i internet i da ih vjerojatno ne zna ni koristiti.

Puknuo mu film i promijenio je operatera, no tu nije kraj...

Iako je nekoliko puta naglasio da ne želi da mu resetiraju sustav oni su to uporno radili, zadnji put usred video poziva vezanog za posao.

"Tada mi je pukao film i drugo jutro sam promijenio operatera. I sad dolazi zanimljiv dio. Nakon što sam potpisao zahtjev za promjenu operatera počinju pozivi od dotičnog pružatelja usluga i nagovaranja da ipak ostanem njihov korisnik. Prvo mi je ponuđen novi uređaj za 1.000 kuna bez ugovora, pa besplatno uređaj i ugovor na dvije godine, slijedeće je bilo uređaj i ugovor na godinu dana, da bi me zadnji dan prije isteka zakonskog roka za prijenos (15 dana) nazvao netko iz uprave i ponudio besplatnu promjenu, bez ugovora i pogodnosti kao novom pretplatniku i to sve u roku od sat vremena, ja samo trebam biti u stanu i primiti ih", ispričao je čitatelj kako je konačno došao do odgovarajućeg odnosa pružatelja usluge prema korisniku. No, svejedno im je rekao zbogom. Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrošačkih prava? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail vijesti@portal.net.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo