NEVJEROJATNA BAHATOST I BEZOBRAZLUK: /

Pogodite tko je plaćao kazne napravljene službenim vozilima. Vi!

Image
Foto: PIXSELL, Zeljko Lukunic
18.4.2016.
9:06
PIXSELL, Zeljko Lukunic
VOYO logo

Ta je odluka jedna u nizu promjena u novom Pravilniku o korištenju službenih vozila koja je uvedena nakon što je Gradski kontrolni ured utvrdio niz nepravilnosti. Prema odluci i dalje pravo na službeni automobil non stop uz gradonačelnika imaju još samo njegova zamjenica te čelnik Skupštine i prva potrpredsjednica Skupštine.

No, gradonačelnik Milan Bandić si je ostavio mogućnost da pisanom odlukom i nižim dužnosnicima i službenicima odobri korištenje službenog vozila 24 sata dnevno, odnosno da ga mogu koristiti i za privatne svrhe no, uvedena je i novost da će im se u tom slučaju uzimati dio novca s plaće što se do sada nije činilo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velika novost je i da će gradski službenici za službene potrebe moći koristiti i svoja osobna vozila no Grad će im refundirati trošak za benzin takozvane loko vožnje od 2 kune po kilometru.

Image
OVO JE NAJŠTEDLJIVIJI GRADONAČELNIK U HRVATSKOJ: /

Radi bez plaće, a na službena putovanja ide o svom trošku

Image
OVO JE NAJŠTEDLJIVIJI GRADONAČELNIK U HRVATSKOJ: /

Radi bez plaće, a na službena putovanja ide o svom trošku

Ništa od taksija za šefove

U novom pravilniku zanimljivo je da si je gradonačelnik ostavio mogućnost da može službeno vozilo i vozača dati na korištenje i osobama izvan gradske službe ako rade nešto u korist grada. Na taj način, podsjetimo, izbjeći će se prekršaji poput onih izUSKOK-ove optužnice kojom su Bandića optuživali da je službene automobile davao na korištenje mimo pravilnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na popisu su se tako našle voditeljica Mila Horvat koju je službeni vozač vozio u Beč, sportašica i zastupnica Sandra Perković koju se vozilo na pripreme u Medulin no navodno se sa službenim vozilima išlo čak i na kolinje. Od 2013. Grad i Holding najavljivali su uspostavu zajedničkog voznog parka po uzoru na taksiste. Tako bi se smanjio broj vozila, a vozači bi s manjim brojem vozila non stop vozikali dužnosnike, direktore i službenike. Od toga se odustalo pa Grad i dalje ima oko 80 vozila od kojih je oko 25 na leasing dok se u Holdingu voze s oko 130 automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo