On je rekao kako je za vrijeme prošle SDP-ove koalicijske vlade donesena strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije koja bi trebala biti temelj budućeg programa Narodne koalicije.
Dodao je kako se radi o nastavku Kurikuralne reforme te da žele omogućiti kvalitetno obrazovanje svima, pod jednakim uvjetima. To bi se postiglo ulaganjem sredstva u stipendiranje i učenika i studenata, kako bi se omogućilo svima, bez obzira na njihov socijalni položaj, pristup željenom obrazovanju.
Tržište rada i izgradnja ličnosti
Budak je dodao kako strategija obrazovanja neće biti usklađena isključivo s tržištem rada, jer se pojedinci obrazuju zato da bi im se omogućila izgradnja cjelovite ličnosti.
SDP-ova cjelovita Kurikuralna reforma trenutačno ne predviđa informatiku kao obavezni predmet zbog prenatrpanosti satnice, ali predviđa se eventualno uvođenje informatike kao međupredmetnog područja, što bi značilo da bi se u svim predmetima učila primjena informatike.
Velike materijalne razlike u hrvatskim školama
Budak je rekao kako je problem velikih razlika u opremljenosti škola ozbiljan, ali da se to ne može brzo riješiti, već je za to potrebno vremensko razdoblje definitivno dulje od jednog mandata.
Rekao je kako misli da je obrazovna strategija od nacionalnog interesa te da bi trebala imati potporu svih političkih stranaka, bez obzira na ostale međusobne razlike.
Ministar Šustar i Kurikularna reforma
Kritički se osvrnuvši na rad tehničkog ministra Šustara, Budak je rekao kako njegovo ministarstvo nije napravilo gotovo ništa u sustavu obrazovanja, a ono što je, bilo je loše.
"Jedan od tih loših poteza je bilo i miješanje u rad na cjelovitoj Kurikularnoj reformi na sasvim neprimjeren način", rekao je Budak, dodavši kako nisu davali dovoljno potpore projektu, te da su kršili proceduru o tome tko ima kompetencije nad provedbom cjelovite Kurikularne reforme.
U vezi financiranja strategije, sredstva se mogu izdavati ili iz proračuna ili iz fondova EU, ali može se ići i za time da u financiranju sudjeluju i ostali sudionici društva.