Iako su tamošnji žitelji vjerovali da se to ipak neće dogoditi nedavno je ograđen prostor za gradnju na toj lokaciji, a investitor je neslužbeno potvrdio kako ima tri godine da krene s izgradnjom.
Tri podzemne razine
Riječ je o poslovnom objektu koji bi trebao imati tri razine podzemne garaže i sedam, odnosno osam katova iznad zemlje. Investitor je tvrtka Poslovni projekt Sopot, koja je u stopostotnom vlasništvu tvrtke Ing-grad, vlasnika Branislava Brizara. Riječ je o poduzetniku koji je obnovio stan Anke Mrak-Taritaš.
Najveći problem za pokretanje gradnje je magistralni cjevovod koji je nužno izmjestiti s te lokacije. No, Vodovod i odvodnja tek trebaju raspisati natječaj za njegovo izmještanje. Uz to na tom je predjelu i dio telekomunikacijske mreže te javne rasvjete.
"Nadamo se da bi radovi mogli početi na proljeće iduće godine. No, sve ovisi o javnom natječaju, jer ako se netko žali, sve se može odužiti. Ograde smo postavili zato da ljude koji su koristili parkiralište naviknemo da se tamo više neće moći parkirati, kako ne bi imali probleme kasnije, kad izgradnja počne", kažu u Ing-gradu. Projekt mora biti dovršen u roku sedam godina.
Pobuna da, ali treba naći pravi način
Gradnjom višekatnice, naravno, nisu zadovoljni žitelji okolice, a o njoj bi uskoro trebao raspravljati i Mjesni odbor Sopot u kojem će razmotriti mogu li što učiniti da se gradnja, unatoč pravovaljanoj građevinskoj dozvoli, ipak ne dogodi.
"Nisam za gradnju jer će se tako u ovom dijelu grada stvoriti prometni čep. Osim toga, grad je pun praznih poslovnih prostora pa ne mislim da je nužno graditi novi, a posebno ne na ovoj lokaciji. Podiže se niz stanova duž avenije, a to nikako nije dobro", komentira za Jutarnji list predsjednik tog MO-a Mladen Devčić.
"Svi znamo da moramo djelovati, i hoćemo, ali moramo pronaći pravi način. Čak je i Društvo arhitekata dalo mišljenje da na toj livadi, ako se već treba graditi, treba biti neki javni sadržaj, a ne poslovna zgrada", dodao je.