NERED I NEMAR U MINISTARSTVIMA: / Ne zna se tko je automobilom napravio 30.000 kilometara na relaciji Zagreb - Krapina?

Image

Potpuni nemar, protuzakonito korištenje, neevidentiranje vremena korištenja, korištenje od strane nepoznatih osoba, nevođenje evidencije korištenja pune dvije godine...

4.3.2017.
13:37
VOYO logo

Izvještaj je jučer usvojen na sjednici Vlade.

Ne može se utvrditi tko zapravo koristi automobile

Ono što je zajedničko svim ovim institucijama, piše Jutarnji list, jest da evidenciju o korištenju službenih automobila ne vode u skladu s propisima te se ne može utvrditi tko zapravo koristi automobile, kada, na kojim relacijama, koliko je goriva potrošeno i slično. Primjerice, u Ministarstvu obrane za evidenciju korištenja automobila koristi se Radni list. No, u puno slučajeva na liste se ne upisuje broj sati provedenih u vožnji, broj prijeđenih kilometara ni koliko je goriva potrošeno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za vozila koja provoze štićene osobe, na liste se samo upisuje broj prijeđenih kilometara na početku i na kraju mjeseca, a pod relacije se upisuje “loko”, odnosno teritorij RH. Tijekom cijele 2015. godine za čak 14 vozila u MORH-u uopće nisu uneseni podaci o broju prijeđenih kilometara.

U ministarstvima graditeljstva i prometa u službene automobile ugrađeni su sustavi za satelitsko praćenje nadzora vozila. No, u šest automobila u ministarstvu graditeljstva sustav nije ugrađen, a tijekom 2014. i 2015. godine nije vođena nikakva evidencija o njihovu korištenju, tako da se ne zna tko ih je, gdje i koliko koristio. U Ministarstvu prometa jedan je automobil bio izuzet iz ugradnje satelitskog nadzora te također nema evidencije o njegovu korištenju dvije godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uveden i satelitski nadzor

U tom ministarstvu tijekom 2015. jedno službeno vozilo, dano na uporabu 24 sata, koristilo za prijevoz dužnosnika na posao i s posla na relaciji Zagreb - Krapina i u tu svrhu je prešlo 29.663 kilometra. Satelitski nadzor uveden je i u neke od automobila koje koristi Ured za opće poslove Vlade i Sabora, ali ne da bi se nadziralo korištenje automobila, nego zbog, kako se navodi u izvještaju, praćenja evidencije radnog vremena vozača.

Stoga podaci o broju prijeđenih kilometara nisu istovjetni stvarnom broju prijeđenih kilometara. Odstupanja tako postoje kod svih službenih vozila koja imaju ugrađen sustav za upravljanje i nadzor voznog parka Ureda za zajedničke poslove Vlade i Sabora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo