Na samom početku mandata, "procurio" je dokument prema kojem se treba zaustaviti. Vladajući su brzo to demantirali i rekli kako je posrijedi zabuna.
Uz njega se veže i promjena stranaka iz Hrvatskih Laburista prešao je u HDZ.
Na pitanje Aleksandra Stankovića da pojasni kako to, s obzirom da je rekao da je HDZ-njegov izbor jer je Hrvat i katolik, barem 85 posto državljana Hrvatske u HDZ-u, Šustar je odgovorio:
"Možda jednom i budu. Ja sam našao dom u HDZ-u i sigurno se nikad neću predomisliti - ustvrdio je Šustar.
"To je članak o povijesti filozofije koji se bavi Boškovićem i time koliko su njegovi stavovi primjenjivi" odgovorio je na pitanje o svom kotroverznom članku o evoluciji.
Dodao i je kako kreacionizam "nema neku potkrijepu, ali tjera evoluciju naprijed".
'Svijet je uređen. Čemu sve to? Kao vjernik na to imam odgovor, a kao znanstvenik ne. Ključ je u raspravi',
Nije decidirano odgovorio na izravno pitanje čemu se on priklanja:
"S jedne strane ja sam molekularni biolog, A s druge strane ja sam vjernik. Ja tu ne vidim nikakav sukob." U konačnici ističe kako je "kreacionisti ne mogu bez darvinista, niti darvinisti bez kreacionsta" jer se međusobno tjeraju na razvoj.
Što s teškim torbama?
Nalazimo se s predstavnicima iz CARneta kako bi to usustavili, komentirao je primjere dvaju nastavnica koje su digitalizirale nastavu "pa učenici dolaze u školu s pernicom, tri radne bilježnice i tabletom" umjesto teškom torbom.
Upsrkos dva posto manjem proračunu nada se kako će sredstva za takav projekt na nacionalnoj razini izvući od EU i dodaje: "Tu mora naći interes i privatni sektor". Ističe i kako tek treba raspravljati o najavama ukidanja brojčanih ocjena.
"Što biste vi napravili da vam znanstvenik dođe sa 70 posto prepisanog rada?" pitao je ministra Stanković, vezano uz Brkićevu aferu oko diplomskog. "
"Ako se pokaže točnim, onda treba razmotriti sve opcije" neodređeno je odgovorio.
Vjeronauk vs. građanski odgoj
Organizacija nastave vjernauka koja ne bi diskriminirala one koji ga ne pohađaju za ministra je tek tehnički problem.
"To je operativni problem. Uvijek se može naći prostor u kojem dijete može boraviti i netko tko će mu se posvetiti". Dodaje i kako ne vidi problem ni da vjeronauk bude prvi i zadnji sat.
Za građanski odgoj kaže kako je iznimo važan i da su te "kompetencije potrebne u obrazovnom sustavu" , ali ga treba rasporediti među ostalim predmetima.