Uskok je na svojim internetskim stranicama objavio inicijale i dob osumnjičenika, a prema neslužbenim podacima riječ je o načelniku Odjela održavanja i remonta Zrakoplovno-tehničkog zavoda, Zapovjedništva za logistiku MORH-a Josipu Čoviću i predstavniku ukrajinske remontske tvrtke Ivici Josipoviću.
Zatražio novčanu nagradu
Čovića terete da je od 12. prosinca 2011. do kraja veljače 2016. u tijeku postupka koji je prethodio donošenju odluka MORH-a o javnoj nabavi i potencijalnim izvršiteljima koji će biti pozvani da dostave svoje ponude, od zastupnika dvaju inozemnih društava zatražio novčanu nagradu kako bi zauzvrat, kao član povjerenstava MORH-a bez obzira na stvarnu tehničku sposobnost potencijalnih izvršitelja osigurao pozitivno mišljenje i prednost u obavljanju remonta i nabavke dodatnih aviona MiG-21.
Zastupnici jednog od društava nisu prihvatili Čovićev zahtjev da mu za pogodovanje isplate 50 tisuća eura, dok je suoptuženi zastupnik druge tvrtke taj zahtjev prihvatio i prvookrivljenom obećao isplatu zatraženog iznosa. Nakon ugovaranja i realizacije posla, prvookrivljeni je od zastupnika tvrtke u dva navrata tijekom siječnja i veljače 2016. preuzeo najmanje 10 tisuća eura, objavio je Uskok.
Čović je optužen da je nedjelo počinio kao načelnik Odjela održavanja i remonta, te kao voditelj Odjela za zrakoplovno-tehničke standarde Samostalne službe za vojni zračni promet MORH-a i kao stručna osoba voditelj stručnog tima MORH-a za provjeru i član tehničkog Povjerenstva MORH-a zadužen za utvrđivanje tehničke sposobnosti izvršenja remonta borbenih aviona MiG-21 u remontnim zavodima potencijalnih izvršitelja te član Povjerenstva MORH-a za analizu izvodivosti i isplativosti remonta.
Dijelovi zrakoplova ne odgovaraju pratećoj dokumentaciji
Uskok je još u ožujku potvrdio da provodi kriminalističko istraživanje remonta i nabave borbenih zrakoplova MiG-21.
Istovremeno mediji su tvrdili kako su, nakon što je HRZ-u u srpnju 2015. iz Ukrajine predano dvanaest remontiranih MiG-ova, samo tri borbena zrakoplova u funkciji, dok ih je pet povučeno iz uporabe. Pisali su i da su na zrakoplovima koje je Hrvatska zaprimila od Ukrajine "prekucani" serijski brojevi, koji ne odgovaraju dokumentaciji zrakoplova ni brojevima koji su navedeni u ugovoru o remontu, kao i da ugrađeni dijelovi zrakoplova ne odgovaraju pratećoj dokumentaciji.