hotel nacional /

Nakon dva uspješna singla počinje ljetna turneja!

Image

Dino Merlin je najavio i nekoliko koncerata u Hrvatskoj pa ga tako publika može uživo čuti u Primoštenu 9. kolovoza i u Vodnjanu 22. kolovoza.

24.7.2014.
18:00
VOYO logo

Jedan od najpopularnijih pjevača u regiji, Dino Merlin, 20. lipnja ove godine objavio je svoj 11. studijski album "Hotel Nacional", s kojeg su objavljena dva hit singla - "Ruža" i "Školjka". Dok se oba singla i dalje vrte u domaćem eteru, Dino Merlin je najavio i nekoliko koncerata u Hrvatskoj pa ga tako publika može uživo čuti u Primoštenu 9. kolovoza i u Vodnjanu 22. kolovoza. Nakon Hrvatske, glazbenik kreće i na turneju po SAD-u i Kanadi, nakon čega se ponovno vraća u Europu.

Album "Hotel Nacional", koji je objavljen u nakladi Croatia Recordsa i Magaze, odmah nakon objave bio je i novi ulaz na prestižnoj Billboard World Albums top listi, i to na visokom osmom mjestu! Dino Merlin ujedno je i prvi regionalni glazbenik koji se našao na ovoj globalnoj top listi, koja se temelji na broju prodanih primjeraka albuma u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Merlin je svoj posljednji studijski uradak snimao u Sarajevu, Zagrebu, Istanbulu, Berlinu, Beču, Londonu, Stockholmu, New Yorku i Los Angelesu, a s njim su surađivali i hvaljeni svjetski producenti i kompozitori. Producenti Yoad Nevo (Pet Shop Boys, Bryan Adams, Sugababes) i Richard Niles (Paul McCartney, Ray Charles, Tina Turner, Cher), mladi talentirani engleski kompozitor i producent Aaron McIntosh, turski virtuoz Hüsnü Şenlendirici, švedski jazzeri Marcos Ubeda i Gunnar Norden, zagrebački producenti Baby Dooks, Zvonimir Dusper i Enes Tvrtković, kao i Dinina ekipa iz Sarajeva Mahir Sarihodžić i Mahir Beathouse samo su neki od suradnika.

Prvi singl s albuma, pjesma "Ruža", izabrana je kako bi potaknula mnogobrojne Merlinove fanove u regiji da se uključe u akciju pružanja pomoći ugroženima u poplavama koje su u svibnju 2014. pogodile Hrvatsku, BiH i Srbiju. Drugi singl je "Školjka", snimana tijekom 2013. godine u studiju Longplay u Sarajevu, a spot je snimljen u rujnu 2013. godine u Sarajevu, Mostaru, Počitelju, Neumu, Hutovom blatu i Marini Frapa. Oba singla su u samo par tjedana od objave imala milijunske preglede na YouTubeu i društvenim mrežama (trenutno "Ruža" ima preko milijun i 500.000 pregleda, a "Školjka" preko 2 milijuna pregleda), dok se album "Hotel Nacional" već pokazao jednim od najuspješnijih albuma koji je izašao iz glazbene radionice Dina Merlina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo