U Zagrebu je posljednjih dana osvanulo više plakata na kojima piše "Samo slabiči dobiju depresiju". Plakati su se pojavili na desetak mjesta te su izazvali reakcije u javnosti. Jučer su uklonjeni. Danas se otkrilo da iza kampanje stoji Unicef Hrvatska.
"U namjeri da nastavimo ono što smo započeli ove godine i našom humanitarnom utrkom Mliječna staza – otvarati razgovor o mentalnom zdravlju, rušiti stigme i mitove, utjecati na diskriminaciju, ojačati podršku za mentalno zdravlje djece i mladih – pokrenuli smo dodatnu fazu kampanje u formi poruka koje ocrtavaju česte predrasude s kojima se djeca i mladi s problemima mentalnog zdravlja suočavaju", piše Unicef.
"Djeca i mladi s problemima mentalnog zdravlja često se suočavaju s nerazumijevanjem, odbijanjem i nedostatkom podrške okoline te smo kampanjom željeli utjecati na stavove i predrasude, svjesni da je to dug, složen i zahtjevan zadatak", objavili su iz Unicefa.
"Kampanju smo planirali provesti u dvije faze – tzv. "teaser" sa šokantnim porukama te tzv. "otkrivanje". U prvoj fazi kampanje objavljena je jedna od poruka na 10 oglasnih pozicija u Zagrebu.
U drugoj smo fazi planirali prelijepiti oglase porukama s dodatnim pojašnjenjima i kontekstom kampanje te poveznicom koja vodi na internetske stranice s pojašnjenjima učestalih "mitova" i sadržajima koji pomažu u razumijevanju mentalnog zdravlja", kažu iz Unicefa.