priča o tri kćeri / Najočekivaniji hrvatski film godine prikazan i na velikom platnu

'Ti me nosiš' donosi priču koja istražuje ženski identitet u ulozi kćeri i što ta uloga može nositi i baš zato je redateljica Ivona Juka odabrala triptih, tri priče o tri kćeri, različitih godina, statusa i iz različitih obitelji, kako bi prikazala više od jednog intimnog odnosa i pokrila širu paletu odnosa

24.5.2015.
15:42

U zagrebačkom Cinestaru u sklopu Branimir centra, 20. svibnja 2015. održana je pretpremijera cjelovečernjeg filma "Ti mene nosiš" u produkciji 4filma, nagrađivane redateljice Ivone Juka.

Bila je to odlična prilika da predstavnici medija pogledaju ovaj dugoočekivani film i saznaju kakvu poruku i koje emocije donosi priča o tri kćeri i njihovom odnosu s očevima te upoznaju odličnu glumačku ekipu koja je ovom filmu dala jednu posebnu dimenziju.

Vrhunac filma "Ti mene nosiš" bit će njegova premijera koja će se održati 25.05.2015., u CineStar kinu u sklopu Avenue Mall centra te u Muzeju suvremene umjetnosti, a u distribuciji 2i Filma. Nakon hrvatske premijere krenut će i redovna kino distribucija filma u cijeloj regiji te je dogovoreno njegovo prikazivanje u Srbiji, Makedoniji i Bosni i Hercegovini.

"Kćeri u ovoj priči nisu tatine princeze, već snažne osobnosti, s puno mana, ograničenja, strahova, poraza, ali istovremeno odvažne da se nose sa svojim greškama i vlastitim transformacijama. Ovo je priča o antijunakinjama, koje o sebi ne gaje iluzije, ali ne odustaju od snova o boljoj budućnosti i ne predaju se, itekako se bore", rekla je redateljica Ivona Juka.

U filmu igraju najveće glumačke zvijezde regije: Vojislav Brajović, Lana Barić, Nataša Janjić, Nataša Dorčić, Sebastian Cavazza, Vedran Mlikota, Filip Križan, Linda Begonja, Kruno Šarić te niz poznatih i uspješnih glumaca iz regije. Po prvi put na filmu se pojavljuju i izvrsni Helena Beljan i Juraj Dabić. Uz njih dio filmske ekipe čine talijanski  glazbenik i skladatelj Teho Teardo koji je tijekom karijere surađivamo sa svjetskim umjetnicima poput Blix Bargelda, ali i na brojnim filmskim hitovima poput “Il Divo” Paola Sorrentinija. Dio ekipe je i kolorist Norman Nisbet  poznat po velikim filmskim hitovima kao što su Melancholia, Girl with the Dragoon Tatto i mnogi drugi. Ono što je karakteristično za ovaj projekt i film je činjenica da je sniman 72 dana na 92 lokacije u Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori te je u filmu glumilo 70 glumica i glumaca koji su zajednički doprinjeli odličnom filmskom i umjetničkom ostvarenju.

"Privlače me priče u kojima putujemo na privatna mjesta, kuće, kuhinje, spavaće sobe, gdje svjedočimo intimnim trenucima koji se reflektiraju na naše živote, u kojima se možemo prepoznati", kaže Ivona Juka.

Scenarij za ovaj film, nastalog u produkciji 4film-a,  nagrađen je s tri nagrade kao najbolji scenarij: nagradom NIPKOW programa u Njemačkoj - prestižnog programa za europske filmske profesionalce, nagradom Udruženja filmskih redatelja Hrvatske i nagradom Gradskog ureda za kulturu Grada Splita - filmskih kritičara.

Tijekom razvoja projekta, Ivona Juka je sa scenarijem za film "Ti mene nosiš" odabrana kao jedan od deset najboljih filmskih projekata u cijelom svijetu za prestižni njemački masterclass eQuinoxe - program sufinanciran sredstvima Europske Komisije. Kao nagradu za uspjeh s ovim filmom, Ivona Juka je imala priliku surađivati s najpriznatijim svjetskim scenaristima, dobitnicima prestižnih filmskih nagrada. Neki od njih su L.M. Kit Carson ("Paris Texas"), Martin Sherman (2 nominacije za nagradu Britanske Filmske Akademije), Tim Squyers (filmski montažer nominiran za Oscara za film "Tigar i zmaj") i mnogi drugi.

TOMA