SAMO ŠTO NISU /

Malo su kratki s novcem, ali najavljuju autoceste do Dubrovnika i Križišća; uvjeravaju da nije tek predizborno obećanje

Image
Foto: Photo:Zeljko Lukunic/PIXSELL

U Vladi Andreja Plenkovića tvrde da gradnja tih autocesta nije prazno predizborno obećanje i da su čvrsto odlučili sagraditi te autoceste,

31.5.2023.
10:43
Photo:Zeljko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

 Dionice autoceste Metković - Dubrovnik i Križišće - Žuta Lokva stajat će 2 milijarde eura, a plan završetka je 2030. piše u četvrtak Jutarnji list. Krajem ove godine Hrvatske autoceste raspisat će natječaje za gradnju autoceste Doli - Dubrovnik i dionicu autoceste Križišće - Žuta Lokva, od Selca do Križišća, doznaje Jutarnji list.

Time počinje finalizacija dovršetka autocestovne mreže u našoj zemlji, u sklopu koje treba sagraditi još dvije autoceste: Metković - Dubrovnik i Križišće - Žuta Lokva. Prema neslužbenim procjenama, za njihovu gradnju trebat će izdvojiti oko 2 milijarde eura. Autocesta od Križišća do Žute Love stajala bi oko 800 milijuna eura, a autocesta do Dubrovnika stajala bi oko 1,2 milijarde eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
DUGO IŠČEKIVAN PROJEKT /

Pronađeno 1,3 milijarde eura za dovršetak autocesta od Metkovića do Dubrovnika

Image
DUGO IŠČEKIVAN PROJEKT /

Pronađeno 1,3 milijarde eura za dovršetak autocesta od Metkovića do Dubrovnika

I dalje su malo kratki s novcem

Hrvatske autoceste našle su model kojim bi se osiguralo nešto više od 1,3 milijarde eura za projekte, a ostala sredstva tek će morati namaknuti. Prema najavama, obje prometnice trebale bi biti završene do 2030. godine.

Obje autoceste već su nekoliko puta bile u planovima gradnje. Godine 2009. u vrijeme premijera Ive Sanadera potpisan je ugovor s izvođačima i svečano su otvoreni radovi. Na kraju je sve palo u vodu jer je to bio predizborni trik, a za radove nisu bili osigurana sredstva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Autocesta do Žute Lokve najbliže je bila realizaciji 2012. godine u vrijeme kratkotrajnog ministarskog mandata Zlatka Komadine. Za najzahtjevniji objekt, tunel Vratnik u dužini od oko 3500 metara, ishođena je i građevinska dozvola. No, tadašnja Vlada Zorana Milanovića procjenjuje da je gradnja te autoceste neisplativa i preskupa pa od nje odustaje, a Komadina daje ostavku na mjesto ministra prometa.

Ponovno smo u godini uoči izbora, ali u Vladi Andreja Plenkovića tvrde da gradnja tih autocesta nije prazno predizborno obećanje i da su čvrsto odlučili sagraditi te autoceste, piše novinar Jutarnjeg lista Krešimir Žabec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo