OGLASIO SE KAFIĆ /

'Nije istina da ne kuhamo kavu poslije 13 sati, gospođa nam je prijetila da smo za pola sata u svim medijima'

Image
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL

'Na plaži su dva beach bara te ako se kava ne služi na jednom, sigurno se služi u drugom'

24.8.2021.
10:35
Miranda Cikotic/PIXSELL
VOYO logo

Jedna Splićanka požalila se Dalmatinskom portalu da koncesionar jednog kafića na popularnoj plaži Kašjuni u Splitu ne prodaje kavu iza 13 sati. Razlog? Tvrdi kako kafić smatra da turisti preferiraju druge napitke.

"Nakon inzistiranja na objašnjenju, dobila sam odgovor da ne kuhaju kavu iza 13 sati, zbog velike gužve turista koji preferiraju koktele", ispričala je Splićanka koja je tražila i razgovor s voditeljom ugostiteljskog objekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također je rekla da su istaknuli da su "sada prioritet turisti, nego domaći".

Image
HRVATSKA IMA VELIKI PROBLEM /

Turizam nam je glavna gospodarska djelatnost, a puca po šavovima zbog ove nevjerojatne stvari

Image
HRVATSKA IMA VELIKI PROBLEM /

Turizam nam je glavna gospodarska djelatnost, a puca po šavovima zbog ove nevjerojatne stvari

Kafić: Gospođa plasira netočne informacije

No, iz kafića tvrde kako to nije istina. "Moramo kazati da je riječ o netočnoj informaciji plasiranoj od strane gnjevnih građana odnosno posjetitelja plaže Kašjuni čiji smo koncesionari te nam je plaža Ugovorom o koncesiji dodijeljena na gospodarsko upravljanje. Kao ugostiteljska tvrtka s dugogodišnjim iskustvom iznad svega poštujemo svakog gosta bez razlike je li domaći ili strani. Na plaži su dva beach bara te ako se zbog velikih gužvi koje su nas svih iznenadile u ovoj turističkoj sezoni kava ne služi na jednom od objekata, sigurno se služi na drugom objektu u neposrednoj blizini", rekli su iz kafića za Index.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dotična gospođa iz samo njoj znanih razloga plasira u medije netočne i u najmanju ruku zlonamjerne informacije samo iz razloga što ju je djelatnik u beach baru uljudno zamolio da sačeka jer imamo jako veliku gužvu i manjak kadra na što gospođa automatski odgovara prijetnjom da smo za pola sata u svim medijima. Na kraju možemo zaključiti, a što je i naše zlatno pravilo da se svakom gostu obraćamo s maksimalnim poštovanjem bez razlike je li domaći ili strani te se ograđujemo od zlonamjernih komentara i informacija", poručuju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo